سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقام آگاه: خسرو شاهی گزینه‌ رئیس کلی بیمه مرکزی نیست


مقام آگاه: خسرو شاهی گزینه‌ رئیس کلی بیمه مرکزی نیستفارس/ یک مقام آگاه گفت: قطعا پرویز خسرو شاهی در گزینه‌های برای رئیس کلی بیمه مرکزی نیست.

یک مقام آگاه با اشاره به برخی گمانه‌زنی‌ها درباره تعیین قائم مقام بیمه مرکزی به عنوان رئیس کل، اظهارداشت: پرویز خسرو شاهی قائم مقام فعلی بیمه مرکزی قطعا گزینه رئیس کلی بیمه مرکزی نیست.

وی افزود: طیب‌نیا بعد از استعفای محمد ابراهیم امین گزینه‌های متعددی را در حال بررسی دارد اما قائم مقام بیمه مرکزی جزو این گزینه‌ها قرار ندارد.

به گزارش فارس، امین 22 اردیبهشت ماه و در پی انتشار فیش‌های نجومی مدیران بیمه مرکزی از سمت رئیس کلی استعفا کرد و طبق قانون تا تعیین رئیس کل جدید، قائم مقام بیمه مرکزی اختیارات و مسئولیت این نهاد را بر عهده خواهد داشت.



منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
عصبانیت رئیس بیمه مرکزی در نشست خبری