سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دختر 17 ساله‌ای که خرس 200 کیلویی را شکار کرد


میزان/ یک نوجوان 17 ساله اهل ایالت میشیگان ایالات متحده آمریکا با استفاده از تیر و کمان یک خرس 200 کیلوگرمی را از پا در آورد و در عین اینکه شگفتی محافل مطبوعاتی را برانگیخت، با اعتراض حامیان حیات وحش مواجه شد.
جسیکا اولم استید 17 ساله که دانش‌آموز دبیرستان است، در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی آمریکا، تصریح کرد: یک ماه است که در یک مسافرت شکاری هستیم. روز گذشته هنگامی که به تنهایی در حال گردش بودم تا شکاری برای خود پیدا کنم، با یک خرس قهوه‌ای مواجه شدم. ابتدا ترسیدم؛ چرا که خرس بسیار بزرگ و تنومند بود.

این دختر نوجوان ادامه داد: تیر و کمان خود را در آوردم و از فاصله 14 متری به او تیری پرتاب کردم. با کمال تعجب و در عین خوشحالی متوجه شدم تیرم به هدف برخورد کرده و من موفق شدم خرس قهوه‌ای را از پا در آورم.

تیم اولم استید پدر این دختر نوجوان در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، اضافه کرد: من خودم معلم شکار هستم و در 30 سال کارم چنین ماجرایی عجیب را تجربه نکردم. دخترم واقعا شجاعت به خرج داده است؛ چرا که خرس شکار شده 200 کیلوگرم وزن داشت.
/انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دردسرهای دختر 200 کیلویی