سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



وقوع سالانه 150 حادثه منجر به سوختگی/ جانمایی بیمارستان‌ها باید منطبق بر استاندارد باشد


سلامت نیوز:نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: دوستان در دانشگاه علوم پزشکی حتما پیوست اجتماعی ساخت بیمارستان را مورد توجه قرار دهند تا نارضایتی برای افراد محلی ایجاد نشود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، مرتضی طلایی در حاشیه مراسم آغاز به کار ساخت بیمارستان فوق تخصصی سوانح سوختگی اظهار داشت: راه‌اندازی بیمارستان‌ها سوانح سوختگی در تهران امری حیاتی است چرا که سالانه 150هزار سوختگی به وقوع می‌پیوندد که برخی در این حوادث دچار معلولیت شده و یا جان خود را از دست می‌دهند.

وی افزود: کسانی که در حوادث سوختگی جان سالم به در می‌برند ممکن است به دلایلی همچون ترمیم‌های بعد از درمان دچار افسردگی شده و خارج از سیستم اجتماعی شوند.

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اصل کار ساخت بیمارستان سوانح سوختگی اساسی و مورد نیاز شهر تهران و کشور است گفت: البته باید همه کمک کنیم تا جانمایی بیمارستان‌ها منطبق بر استاندارد باشد و یا اینکه این موضوع را در نظر گیریم که پیوست اجتماعی مورد مطالعه قرار گرفته یا خیر.

طلایی در پایان خاطر نشان کرد: دوستان در دانشگاه علوم پزشکی حتما پیوست اجتماعی ساخت بیمارستان را مورد توجه دهند تا نارضایتی برای افراد محلی ایجاد نشود.


ویدیو مرتبط :
افتتاح بیمارستان سوانح سوختگی گرگان