سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظامیان رژیم صهیونیستی 44 فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کردند


به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرهای مختلف کرانه باختری حمله کرده و با شهروندان فلسطینی درگیر شدند.
بر اساس این گزارش، شماری از فلسطینیان به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس زخمی شدند.
نیروهای رژیم صهیونیستی همچنین با یورش به منازل شهروندان فلسطینی در کرانه باختری، 44 تن از جمله چند کودک را به دلایل واهی بازداشت کردند.
انجمن اسرای فلسطنی در بیانه ای مطبوعاتی اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی 10 شهروند فلسطینی را در مناطق مختلف نابلس و دست کم هفت تن دیگر از جمله سه دختر را در بیت لحم بازداشت کردند.
بر پایه این بیانیه، هشت فلسطینی نیز در شهرک های رام الله و البیره، سه تن دیگر در طولکرم و یک تن در قلقیلیه و دست کم پنج تن نیز در الخلیل بازداشت شدند.
نظامیان رژیم صهیونستی 10 شهروند فلسطینی از جمله دو دختر را در قدس بازداشت کردند که پس از مدتی دختران جوان را آزاد کردند.
روند بازداشت شهروندان فلسطینی در سرزمین های اشغالی فلسطین به دست نیروهای صهیونیستی در حالی ادامه دارد که درگیری و خشونت ها در این مناطق به دلیل سیاست های تجاوزگرانه رژیم اشغالگر قدس روز به روز در حال افزایش است.
سرزمین های اشغالی از ابتدای ماه اکتبر 2015 (9 مهر) شاهد صحنه اعتراضات گسترده فلسطینیان به سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی در قبال مسجدالاقصی و بیت المقدس بوده است.
دور تازه قیام فلسطینی ها علیه رژیم صهیونیستی به انتفاضه سوم یا انتفاضه قدس معروف شده است.
وزارت بهداشت فلسطین در تازه ترین آمار مربوط به شهدا فلسطین اعلام کرد: از زمان آغاز موج اعتراضات فلسطینیان علیه سیاست های تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی (انتفاضه سوم) 89 فلسطینی شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
خاورم**9329**1613

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری