سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شکارچی پلنگ در گالیکش دستگیر شد


محمد دردی آق آتابای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این شکارچی شامگاه روز گذشته با همراهی تعدای از همدستان خود به وسیله سگ هایی که در اختیار داشتند، یک قلاده پلنگ را به دام انداخته و با کشتن آن، شب گذشته در حال معامله قسمتی از پوست این حیوان، دستگیر شد.
وی افزود: با دستگیری شکارچی، چهار مظنون دیگر در این زمینه که همگی از اهالی روستای تنگراه شهرستان گالیکش هستند، شناسایی شدند و اقدامات انتظامی و قضایی در باره آنان در حال انجام است.
رئیس محیط زیست شهرستان های مینودشت و گالیکش از کشف لاشه پلنگ شکار شده نیز خبر داد و گفت: پلنگ از گونه های تحت حفاظت سازمان محیط زیست است و جنگل های شمال زیستگاه طبیعی آن محسوب می شود.
آق آتابای خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی محیط زیست جریمه نقدی شکار پلنگ 800 میلیون ریال بابت ضررو زیان به محیط زیست است که متخلفین ملزم به پرداخت آن هستند و افزون بر آن، دادگاه نیز از لحاظ جنبه عمومی جرم، متخلف را به جریمه نقدی یا زندان محکوم می کند.
شهرستان گالیکش بابیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
7481/1860

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمله پلنگ به شکارچی