ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحمتی و عقیلی از تیم ملی خداحافظی نکرده‌اند


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 13:55

رحمتی و عقیلی از تیم ملی خداحافظی نکرده‌اند

کاپ/ دروازه بان اسبق تیم ملی ایران گفت:زمانبندی دروازه بان تیم ملی برای خروج از دروازه اشتباه بود و گل خوردیم.
منصور رشیدی درباره بازی تیم ملی برابر ترکمنستان اظهار داشت: تیم ملی نسبت به بازی های قبلی خود راحتتر، با قدرت بدنی بالاتر و حفظ توپ خیلی خوبی بازی کرد. تیم ملی نسبت به قبل خلاقیت های فردی بهتری هم داشت و این امیدواری را بوجود آورد که در آینده بتواند با کسب نتایج خوب به دور بعد صعود کند.
وی در ارتباط با حضور جوانان در ترکیب تیم ملی عنوان کرد:این اتفاق خوبی است که جوانان را در ترکیب تیم ملی به میدان می فرستیم چون همین نفرات باید ظرف سالهای آینده تا سالها برای ایران به میدان بروند. البته درون دروازه می توان از بازیکنان باتجربه تری مانند مهدی رحمتی استفاده کرد ولی در کل در تیم ملی بازیکنان باتجربه ای هم که حضور دارند خیلی سرحال نیستند و ما در خط هافبک و حمله کمبود این نفرات را احساس می کنیم.
مربی اسبق دروازه بانان تیم ملی در ارتباط با خروج علیرضا حقیقی از دروازه که منجر به گل خوردن تیم ملی شد گفت: من ظرف بیست سالی که در تیم های امید و ملی بزرگسالان با دروزاه بانان کار کردم همواره تأکید کرده ام که یک خروج موفق دوپا می تواند مانع از به ثمر رسیدن یک گل شود و برعکس یک خروج ناموفق می تواند به گل خوردن تیم بینجامد.
رشیدی اضافه کرد:حقیقی در زمانبندی اشتباه داشت وگرنه با قدی که او دارد می تواند تا یک متر بالای سر مهاجمان پرش کند و توپ را بزند. البته جایگیری بازیکنی که تیر دروازه را گرفته بود هم مناسب نبود.
دروازه بان اسبق تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا در سال 1972 درباره ادامه دعوت نشدن رحمتی به تیم ملی گفت: ظرف این 5 سال به وضوح دریافته ایم که کی روش یک مربی لجباز است و پس از بازی هم درباره رحمتی و عقیلی گفت که این دو بازیکن از دنیای فوتبال خداحافظی کرده اند ولی همه می دانند که این دو نفر از تیم ملی خداحافظی نکرده اند و اگر هم اشتباهی انجام داده باشند نسبت به رفتارشان ابراز پشیمانی کرده اند.
وی درباره بازی تیم ایران برابر گوام خاطر نشان کرد: در بازی رفت برابر این تیم برخلاف انتظاری که وجود داشت این تیم خیلی خوب ظاهر شد و این بار هم تعدادی از بازیکنان تیم ملی در اختیار کادر فنی نیستند و باید امیدوار بود که در گوام بتوانیم با غیرت ایرانی نتیجه لازم را کسب کنیم و صعودمان به دور بعد تقریبا مسجل شود.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
اختتامیه لیگ ملی بسکتبال؛ خداحافظی حدادی از تیم ملی