فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اول اسفند آغاز ثبت‌نام ناشران برای نمایشگاه کتاب/ اجاره‌بهای غرفه افزایش نخواهد داشت


امیر مسعود شهرام نیا قائم مقام نمایشگاه کتاب و معاون اجرایی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون زمان ثبت نام از ناشران برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: احتمالا با مشخص شدن زمان نمایشگاه از اواخر بهمن و یا اوایل اسفند کار ثبت نام ناشران آغاز می‌شود.

وی در ادامه پیرامون مشخص شدن میزان اجاره بهای غرفه‌ها هم توضیح داد: پیشنهاد اولیه در راستای عدم افزایش نسبت به سال‌های گذشته بوده که ریاست نمایشگاه آقای صالحی نیز آن را تائید کرده‌ است اما این مسئله باید به تصویب شواری سیاستگذاری نمایشگاه هم برسد.

بر اساس این گزارش، پس از مشخص شدن شهر آفتاب به عنوان مکان نمایشگاه کتاب طی چند روز گذشته وزارت ارشاد اعلام کرده است که اگر مجموعه شهر آفتاب تا 15 اسفند پیشرفت مناسبی نداشت،‌ نمایشگاه به مصلی بازخواهد گشت. حالا باید دید این امر عملی می‌شود یا نه.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/T5EL9R


ویدیو مرتبط :
افزایش شاخص اجاره بهای مسکن در مناطق شهری