فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آلبوم موسیقی «بیاد کاروان» منتشر می‌شود


نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/FANHUGکپی

آدرس مورد نظر کپی شد

آلبوم موسیقی «بیاد کاروان» با آهنگسازی و تنظیم علیرضا جواهری و آواز علیرضا گلبانگ در سوگ استاد محمد رضا لطفی ساخته شده است.

خبرگزاری فارس: آلبوم موسیقی «بیاد کاروان» منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، این آلبوم اثری در آواز شوشتری و دستگاه همایون است که در سوگ استاد محمدرضا لطفی ساخته شده است. شعر آواز و متن ترانه‌های اثر از سروده‌های علیرضا گلبانگ، خواننده این آلبوم است.
 
مازیار شاهی : تار- بمتار-رباب-بربط، رخساره رستمی: بربط، هیلا فیض‌پور: بم‌تار و رباب، هوشمند عبادی: نی، علیرضا دریایی: کمانچه و کمانچۀ آلتو، علیرضا جواهری: سنتور-سنتور آلتو-تمبک و دف، نوزاندگان این آلبوم هستند.
 
قطعات این آلبوم «مقدمه جرس» در آواز شوشتری برای گروه سازهای ایرانی، قطعه «کاروان» برای آواز و گروه سازهای ایرانی در آواز شوشتری و گوشه‌های جامه دران، بیداد، عشاق، قرایی، بیات راجه، آواز دشتی، آواز اصفهان و دستگاه‌های همایون و شور تنظیم شده است. تکنوازی تار با یادی از استاد محمد رضا لطفی، تصنیف «بیاد کاروان» در دستگاه همایون که در آن اشاره به گوشه‌های چکاوک، نی‌داوود، بیداد، عشاق و فرود می‌شود، نیز دیگر قطعات این آلبوم را تشکیل می‌دهند.
 
آلبوم موسیقی «بیاد کاروان» با آهنگسازی و تنظیم علیرضا جواهری و آواز علیرضا گلبانگ در سوگ استاد محمد رضا لطفی توسط موسسه فرهنگی هنری آوای چکاد منتشر خواهد شد.
 
در ادامه بخشی از این آلبوم را می‌شنوید:

انتهای پیام/

http://fna.ir/FANHUG

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


ویدیو مرتبط :
فول آلبوم موسیقی دلواله منتشر شد HD 2015