ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صالح:دوستان به شایعات دامن نزنند؛حامی جوانان استقلال هستم/بازی رفت با راه‌آهن درس بزرگی برای ما بود


مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط استقلال قبل از بازی با راه آهن اظهار داشت: این مسابقه نقطه عطفی برای استقلال خواهد بود زیرا بازی دور رفت درس بزرگی برای تیم ما شد و فکر می‌کنم تحول در نتیجه‌گیری استقلال از آن مسابقه آغاز شد.

وی در خصوص اینکه آیا تفکر دست کم گرفتن حریف به خاطر تغییر کادر فنی و شرایط نامناسب راه آهن در استقلال وجود دارد یا خیر، گفت: به هیچ عنوان نباید حریف را دست کم بگیریم چون تیمی که کادرش را تغییر می‌دهد ناشناخته است و ما آخرین بازی که از این تیم تماشا کردیم مربوط به کادر فنی گذشته راه‌آهن بود و همین مسئله کارمان را سخت خواهد کرد.

مربی تیم استقلال در خصوص غیبت بازیکنان متعدد این تیم به دلیل محرومیت و مصدومیت گفت: فرشید اسماعیلی به جمع ما اضافه شده و تکلیف جابر انصاری هم معلوم نیست. قرار است کادر پزشکی چهارشنبه در خصوص این بازیکن به ما نظر بدهد و روزبه چشمی هم احتمال دارد از فردا به استقلال اضافه شود هر چند او بازیکنی است که خیلی زود به شرایط ایده‌آل برمی‌گردد و در خصوص او هم هنوز چیزی مشخص نیست. حیدری هم با استقلال تمرین می‌کند ولی با همه این اتفاقات ما باید خودمان را آماده کنیم چون مسابقه در هر شرایطی مسابقه سختی خواهد بود. امید ابراهیمی و عمران‌زاده را هم در اختیار نداریم و همه این مسائل کار را نسبت به گذشته سخت‌تر می‌کند.

صالح در خصوص انتقاداتی که به وی مطرح شده و اینکه گفته می شود او با برخی از بازیکنان جوان استقلال مشکل دارد،‌گفت: من هم این موضوع را شنیدم ولی از دوستان می‌خواهم به این شایعات دامن نزنند. اتفاقا من حامی جوانان استقلال هستم و با مدرک حرف می‌زنم. بعد از بازی با گسترش فولاد در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش از 45 دقیقه ای که در آنجا حضور داشتم نزدیک به 30 دقیقه در مورد جوانان و آینده آنها صحبت کرد.

وی تأکید کرد: متأسفانه اختلاف نظر فنی من و مظلومی به این مسئله توسط برخی از دوستان ربط داده شد که همانطور که دیروز اشاره کردم در نشست با آقای مظلومی صحبت‌هایمان را انجام دادیم و همه چیز تمام شد. من از تمامی دوستانی که خواستار موفقیت استقلال هستند خواهش می‌کنم در این شرایط به تیم کمک کنند. باز هم تأکید می‌کنم من با خیلی از بازیکنان جوان تیم ارتباط بسیار خوبی دارم و حتی پیشنهاد جذب یکسری از آنها را که نمی‌خواهم اسمی ببرم خودم در ابتدای فصل به آقای مظلومی دادم. از سرمربی استقلال هم ممنون هستم که به نظر من احترام گذاشت و حالا همان جوان‌ها مزد اعتماد ما را داده‌اند.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/SMV2IB


ویدیو مرتبط :
دامن زدن به شایعات از نوع بی بی سی