ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سالمی: روانشناسی مهمترین ویژگی کیودای است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهمن سالمی پس از شکست 2 بر صفر چین اظهار داشت: شناخت کافی از این تیم داشتیم چون در اندونزی دو بر صفر برابر این تیم مغلوب شده بودیم. انگیزه کافی برای برد داشتیم و تماشاگران نیز کمکمان کردند. حریف بعدی ما ترکیه است که تیم قدرتمندی است و از یک مربی خارجی بهره می برد.

وی درباره تمرینات سرمربی برزیلی تیم های ملی والیبال ساحلی گفت: مدت یک ماه با کیودای تمرین کردیم. مربی با دانش و خوبی است که از نظر روانشناسی کارش را خوب بلد است.

ملی پوش والیبال ساحلی ابراز امیدواری کرد که این مربی در ایران ماندگار شود چون می تواند به والیبال ساحلی ایران کمک کند.

وی در پاسخ به این سئوال که چه هدفی را در تور جهانی مدنظر دارد، گفت: هدف کسب بهترین جایگاه ممکن است اما کار بسیار سختی است و به رغم اینکه چهار دوره تور جهانی شرکت کردیم اما به دلایل خاصی تجربه زیادی کسب نکردیم. دو دوره به رژیم صهیونیستی خوردیم و برای حمایت از مردم فلسطین با آنان مسابقه ندادیم و در یک دوره نیز در جدول مقدماتی حذف شدیم. تنها در یک دوره به جدول اصلی راه یافتیم. امیدوارم در تور جهانی کیش جبران کنیم.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/WZD7NR


ویدیو مرتبط :
‫مهمترین ویژگی های ios 8‬‎