برانکو: می‌خواهند مارا نابود کنند اما نمی‌توانند!


سرمربی کروات پرسپولیس از انتخاب زمین تختی برای دیدار برابر استقلال اهواز به شدت آشفته و ناراحت است و این مساله را در عین حال که حق حریف عنوان می‌کند با توجه به کیفیت زمین نامناسب می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ درباره شرایط تیمش پیش از سفر به اهواز و در پاسخ به این سوال که پیروزی در دربی ممکن است آنها را دچار غرور کند، گفت: برد استقلال اگرچه شیرین است اما نباید ما را از هدف نهایی دور کند، به خصوص اینکه ما بازی های سخت و سرنوشت سازی در پیش داریم و هر 12 امتیاز باقی مانده برای ما مهم خواهد بود.

وی ادامه داد: ما دربی را پیروز شده ایم اما این برد به معنای قهرمانی و بردن جام نیست و ما باید این نقطه ماکزیمم تیم را باید تا پایان فصل حفظ کنیم و در صورت قهرمانی در لیگ این برد ارزشمند خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در ادامه از حریف قعرنشین این هفته‌ی خود با احترام یاد کرد و گفت: استقلال اهواز اگر چه تیم آخر جدول است اما با نگاهی به بازی های این تیم خصوصا در نیم فصل دوم می توان انگیزه شان را مشاهده کرد. ما به استقلال اهواز احترام بسیاری می گذاریم. آنها در بازی مقابل استقلال در تهران شایسته پیروزی بودند، ذوب آهن و سپاهان را متوقف کردند و در بازی استقلال خوزستان هم خیلی سخت شکست خوردند و طبعا با نهایت تلاش و انگیزه به دیدار ما خواهند آمد. ما هم باید همانطور که قبلا از موقعیت های سخت عبور کرده ایم و امتیاز ساخته ایم این کار را تکرار کنیم.

برانکو در ادامه نسبت به انتخاب زمین تختی اهواز به جای غدیر واکنش نشان داد و گفت: من از شنیدن خبر برگزاری بازی در زمین تختی تعجب کردم. البته طبیعی است که آنها می خواهند ما را نابود کنند اما بازیکنان من با موقعیت هایی از این دست کاملا آشنا هستند و قبلا هم تطبیق پذیری فوق العاده خود را با شرایط سخت نشان داده اند.

وی ادامه داد: ما انتظار داشتیم همانطور که با فولاد و استقلال خوزستان در زمین بهتر بازی کردیم، فردا هم در همان ورزشگاه بازی کنیم اما آنها میزبان هستند و این حق به آنها داده شده و این چیزی نیست که ما خیلی به آن فکر کنیم.

برانکو در پایان با دعوت از هواداران تیمش برای حضور در استادیوم و حمایت از این تیم گفت: هواداران استقلال در اهواز زیاد هستند اما مطمئنا هواداران پرسپولیس هیچگاه کمتر نبوده اند و ما به پشتوانه حمایت آنها روز خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت و به بهترین نحو پاسخ محبت آنها را خواهیم داد.


ویدیو مرتبط :
بازی های غربی که باورهای مارا نابود می کنند حتما ببینید