ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دژاگه به دلیل مصدومیت بازی مقابل باران ادینهو را از دست داد


به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات قطری امروز به نقل از باشگاه العربی اعلام کردند که اشکان دژاگه که در تمرینات تمیش در روز گذشته حاضر نشد زیرا در بازی هفته گذشته تیم برابر مسیمیر از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی می‌کرد در نتیجه برای بازی امروز تیم در هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر این بازیکن توانمند خود را از دست داده است.

روزنامه الشرق و دو روزنامه قطری دیگر مصدومیت هافبک ملی‌پوش کشورمان را این طور بیان کردند: تیم العربی برای دیدار امروز خود مقابل السیلیه اشکان دژاگه مهاجم ملی‌پوش ایرانی خود را از دست داد. دژاگه در تمرینات دیروز تیمش حاضر نشد زیرا از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی می‌کرد. تلاش‌های زیادی که پزشکان تیم برای رفع مصدومیت این ستاره ایرانی انجام دادند فایده‌ای نداشت او نمی‌تواند برای دیدار امروز آماده شود. در نتیجه سرمربی تیم زولا به احتمال زیاد عبدالله العریمی را جایگزین او خواهد کرد.

دژاگه که در این فصل یکی از مهره‌های کلیدی العربی است و جیان‌فرانکو زولا سرمربی سرشناس ایتالیایی او را یکی از مهره‌‌های کلیدی تیمش می‌داند.

دژاگه در بازی گذشته مقابل یاران نوری  توانست اولین گل خود در ثانیه‌های پایانی بزند و تیمش را با نتیجه 4 بر یک پیروز میدان کند. البته در این دیدار  نوری تک گل مسیمیر را زد.
تیم العربی امروز ساعت 4 عصر به وقت محلی به مصاف تیم السیلیه که در این فصل لوسیانو ادینهو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان را در ترکیب خود دارد، می‌رود.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/3N4ZO3


ویدیو مرتبط :
گفتگو با دژاگه بعد از مصدومیت