پرونده ویژه «سردار همدانی» در همشهری پایداری


به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شماره‌ی 147 ماهنامه همشهری‌پایداری با انتشار پرونده‌‌ای ویژه درباره فعالیت‌های سردار حسین همدانی، گفتگویی خواندنی با محسن رفیق دوست در خصوص اتفاقات و تحولات حوزه صنایع دفاعی و نیز بررسی موضوع مداحی در دوران دفاع مقدس به چاپ رسید.پرونده ویژه «سردار همدانی» را در همشهری پایداری بخوانیدتیتر پرونده‌ ویژه‌ این شماره ماهنامه پایداری «علمدار حرم»، گزارشی است از چهارسال حضور سردار شهید حسین همدانی در سوریه كه در آن به جزئیات پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر تكفیری‌ها با حضور این سردار شهید پرداخته است، همچنین گفتگویی با سردار فتح الله جعفری، فرماده یگان زرهی سپاه در دفاع‌مقدس در خصوص عملكرد شهید حسین همدانی در عملیات‌های فتح‌المبین و الی‌بیت‌المقدس صورت گرفته است. گپ‌وگفت با سردار جهروتی‌زاده، همرزم دیروز و امروز شهید همدانی و روایت او از فعالیت‌های حاج حسین همدانی و برشی كوتاهی از كتاب «مهتاب خیّن» خاطرات شفاهی سردار همدانی با عنوان «به روایت فرمانده» از بخش‌های دیگر پرونده ویژه این شماره ماهنامه همشهری پایداری است. 

در پرونده خوان‌هشتم نیز موضوع مداحی در دفاع مقدس، مورد بررسی و واكاوی قرار گرفته است. «اصل سیدالشهدا است»‌ عنوان گفت‌وگویی است که با «حاج منصور نورایی» مداح با سابقه ‌دفاع مقدس صورت گرفته. گزارشی از حال و هوای محرم در هیئت رزمندگان گردان عمار،‌ گفت‌و‌گو با «حاج رضا پوراحمد» مداحی كه خبر شهادتش در حالی كه هنوز به شهادت نرسیده بود، اشك خیلی‌ها را درآورد، از بخش های دیگر این پرونده است.

یادداشتی از علی‌رضا قزوه در هشتمین سال‌گشت درگذشت قیصر‌امین‌پور، گزارشی از زندگی «محمدرضا سنگری» به عنوان شاعر ماه، پرداختی متفاوت به موضوع كتاب‌خانه‌های تخصصی دفاع مقدس با عنوان «گنج در میان قفسه‌ها»‌ از مطالب این شماره پرونده دیدبان ماهنامه همشهری پایداری است.

از جمله دیگر مطالب این شماره می‌توان به گزارش خواندنی پیرامون گروه مردمی خادمین شهدای گمنام، با عنوان «بچه‌های قطعه 44»، گفت‌و‌گو با دکتر «فتح‌الله امّی» درباره فعالیت‌های علمی شهید‌طهرانی‌مقدم و «پای درس آقا میرزا جواد آقا» درباره حضور آیت الله میرزا جواد‌آقا ‌تهرانی در خط مقدم جبهه در دفاع‌مقدس اشاره‌کرد.

شماره 147 مجله همشهری‌پایداری با آثار و گفتاری از محسن رفیق‌دوست، فتح‌الله جعفری، علی‌رضا قزوه، جعفر‌جهروتی‌زاده، رضا پوراحمد، منصور نورایی، فتح‌الله امی، نصرت‌الله صمدزاده در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر و در کیوسک‌های مطبوعاتی عرضه گردیده است. 

ایمیل ماهنامه همشهری پایداری: [email protected] تلفن تحریریه:‌ 23023487 - 021اینستاگرام:  https://Instagram.com/HamshahriPaydari كانال رسمی تلگرام: https://Telegram.me/HamshahriPaydari


ویدیو مرتبط :
فرماندهان، ویژه شهید سردار همدانی