سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری عاملان هتك حیثیت شهروندان گیلانی در تلگرام


به گزارش عصر یكشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان های رشت و آستارا به دادخواهی تعدادی از شهروندان گیلانی مبنی بر هتك حیثیت آنان در تلگرام، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، چهار نفر از عاملان هتك حیثیت شهروندان گیلانی در تلگرام، شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت، آستارا و رودبار دستگیر شدند .
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال كشف شده، متهمان كه دو مرد 31 و 26 ساله اهل و ساكن آستارا ، یك مرد 24 ساله اهل و ساكن رودبار و یك زن 34 ساله اهل و ساكن رشت بودند، به بزه انتسابی خود و اینكه با نسبت دادن اعمال خلاف حقیقت و انتشار مطالب موهن علیه شاكیان در تلگرام قصد بدنام كردن آنها را داشتند، اعتراف كردند.
وی با اشاره به ارسال پرونده دستگیرشدگان به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان های و آستارا، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به آدرس[email protected]گزارش دهند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان گیلان، چهاردهم اردیبهشت ماه جاری نیز از شناسایی و دستگیری نوجوان 12 ساله ای كه عامل هك پروفایل شهروند گیلانی در شبكه اجتماعی تلگرام بود، خبر داد.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
دستگیری عاملان ناآرامی بیمارستان اردبیل