ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش مهدی رحمتی به شعار استقلالی‌ها علیه بیرانوند


واکنش مهدی رحمتی به شعار استقلالی‌ها علیه بیرانوندجام نیوز/ هواداران تیم فوتبال استقلال بارها علیه گلر تیم نفت تهران شعار دادند.
سید مهدی رحمتی واکنش مهدی رحمتی به شعار استقلالی‌ها علیه بیرانوند
پیش از آغاز دیدار تیم نفت تهران مقابل استقلال، هواداران آبی علیه بیرانوند گلر نفت موضع گرفتند و او را هو کردند. پس از پایان نیمه اول مسابقه بیرانوند از مقابل هواداران استقلال به رختکن تیمش رفت و در حالی که هواداران تیم آ‌بی‌پوش علیه او شعار می‌دادند، گلر نفت در حالی که دستکش نارنجی بر دست داشت به سمت آنها رفته و برایشان دست زد که همین موضوع اعتراض چند باره هواداران استقلال را به همراه داشت.
نکته قابل توجه اینکه پس از شعارها علیه بیرانوند، مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال به سمت هواداران این تیم رفته و از آنها خواست تا شعارها را متوقف کنند.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: جام نیوز


ویدیو مرتبط :
‫صحبت های مهدی استقلالی در مورد سید مهدی رحمتی و استقلال‬‎