ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحماني: نکونام مي‌گفت که يونس به او توهين کرده است


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 17:42

رحماني: نکونام مي‌گفت که يونس به او توهين کرده است

کاپ/ هافبک تراکتورسازي گفت: فعلا به ما گفته اند که حق بازي در تيم ملي را نداريم. بختيار رحماني در خاتمه ديدار تيمهاي سايپا و تراکتورسازي گفت: خدا را شکر مي کنم که در اين بازي برنده شديم. ما در مقابل صبا خيلي بد بازي کرده بوديم. البته تيم ما در هفته هاي اخير خيلي خوب بازي کرده بود.
وي در ارتباط با جر و بحث با حمزه يونس ونکونام اذعان داشت: نکونام بزرگ ماست. ما قصد بي احترامي نداشتيم. البته نکونام معتقد بود که يونس به او توهين کرده است. ولي با توجه به درگيري هايي که وجود داشت همه حساس بوديم و چون حمزه يونس انگليسي خوب صحبت مي کند، اگر چيز بدي هم به انگليسي گفته باشد همه متوجه مي شوند.
رحماني در خاتمه تصريح کرد: خواهش مي کنم به بازيکنان سرباز تيم ملي هم توجه شود. ولي ما داريم زحمات خود را مي کشيم. اميدواريم اين مشکلاتي که وجود دارد برطرف شود. ما دوست داريم با اين زحماتي هم که داريم مي کشيم بتوانيم براي تيم ملي هم مثمر ثمر باشيم. اما فعلا به ما گفته اند که حق بازي در تيم ملي را نداريم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
سوتی نکونام