سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه سمنان: نماز جمعه در استان سمنان وحدت آفرین باشد


به گزارش ایرنا ، حضرت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز پنجشنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان با حضور استاندار سمنان افزود : روحانیت در استان سمنان جلودار وحدت و همدلی است.
وی همدلی و وحدت را از برکات استان سمنان دانست و اظهار داشت : وحدت نعمتی الهی است و مسئولان نیز باید به دنبال حفظ وحدت باشند و از تفرقه افکنی دوری کنند.
شاهچراغی با اشاره به انتصاب محمدرضا خباز به عنوان استاندار سمنان، یادآور شد: دکتر خباز اصلاح طلبی متدین و در خط رهبری است.
وی با بیان این که در مدت زمان حضور آقای خباز در سمنان، تدین و عقلانیت وی به اثبات رسیده است، تاکید کرد: آقای خباز به عنوان استاندار سمنان و برای خدمت آمده است و همه باید وی را در این مسیر همراهی و پشتیبانی کنند.
امام جمعه سمنان به استعفای حجت الاسلام سیدمحمود ترابی امام جمعه دامغان اشاره و تصریح کرد : حجت الاسلام ترابی مردمی ترین امام جمعه استان و فردی خدمتگزار بود.
تکمیل پروژه های عمرانی، ساخت و مرمت مدارس علمیه، تربیت نیروهای حوزوی، ایجاد صنایع تبدیلی برای رونق اقتصادی و رفع بیکاری، تکمیل مصلاها، تکمیل طرح های موثر در خدمت به مردم مانند بیمارستان و پل، توجه به مسایل فرهنگی، افزایش اعتبار نهادهای فرهنگی از جمله مباحث مطروحه از سوی امامان جمعه شهرهای مختلف استان سمنان در این گردهمایی بود.
گردهمایی امامان جمعه استان با حضور محمدرضا خباز استاندار، محمدرضا میرزایی معاون سیاسی امنیتی و محمد همتیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و جمعی از امامان جمعه استان سمنان با موضوع شعار سال با نگاه انتخابات آتی و خطبای جمعه و دعوت به حضور حداکثری، برگزار شد.
نمازجمعه در 18 شهر استان سمنان برگزار می شود.
6103/6026

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استقبال از امام جمعه و اولین نماز جمعه شهر مهردشت