ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرمی: بهتر است المپیکی‌ها در لیگ فعالیت کنند/ انتخاب کادر فنی با خرد جمعی جواب می‌دهد


یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط فنی تیم یاسین پیشرو قم در لیگ برتر تکواندو، گفت: این تیم برای اولین سال است که در لیگ برتر فعالیت می‌کند. در ابتدای فصل در تلاش بودیم تا 24 بازیکن برای این تیم جذب کنیم اما تیم‌های دیگر بازیکنان را جذب کرده بودند و ما تنها نزدیک به 16 بازیکن را توانستیم جذب کنیم. خوشبختانه شرایط مان ایده‌آل است و هفته قبل در سه بازی پیروزی به دست آوردیم. تیم ما در حال شکل گرفتن است و امیدوارم که بتوانیم در پایان فصل عنوان قهرمانی را کسب کنیم. قطعا سال آینده تیم را تقویت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که این روزها بحث انتخاب کادر فنی برای تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا مطرح است، آیا به شما پیشنهادی شده یا خیر، عنوان کرد: تا به امروز هیچ پیشنهادی نشده است. واقعیت این است که من به هیچ عنوان خودم را به تیم ملی تحمیل نمی‌کنم. تکواندوی ایران 15 سال برای من هزینه کرده و باید یک روزی این تجربیات را در اختیار جوان‌ترها بگذارم. قطعا اگر با پیشنهاد مربیگری در تیم ملی روبه‌رو شوم با کمال میل قبول خواهم کرد. به هر حال در طول این سال‌ها تجربیات زیادی را کسب کردم و از میدان بزرگی مثل المپیک تا رقابت‌های دیگر را تجربه کرده‌‌ام. تمام شرایط را دارم  و احساس می کنم باید تجربیاتم را به جوان‌ها منتقل کنم.

کرمی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مسئولان فدراسیون معیارهای خاصی دارند. به نظرم اگر کمیته فنی داشته باشند راحت‌تر می‌توانند در مورد انتخاب کادر فنی تیم ملی به جمع بندی برسند. در واقع یک نفر شاید نتواند یک مربی را انتخاب کند، اما اگر کمیته فنی داشته باشیم قطعا با خرد جمعی به یک نتیجه قابل قبول می‌توانند برسند.

کاپیتان سابق تیم در پاسخ به این سوال که آیا به شما پیش از اعزام به المپیک لندن اجازه بازی کردن در لیگ برتر را ندادند؟ گفت:  ابتدا باید به این موضوع اشاره کنم که یکسری دوستان یک مقدار منصفانه کارشناسی نمی‌کنند. زمانی که بنده برای حضور در المپیک آزمایشی راهی لندن شدم از ناحیه زانو مصدوم شدم و نتوانستم در لیگ برتر مبارزه کنم. اینطور نبوده که در آن مقطع به ما اجازه ندهند در لیگ برتر بازی کنیم. من عضو تیم دانشگاه آزاد بودم و به دلیل مصدومیت نتوانستم در لیگ برتر بازی کنم.

کرمی در پاسخ به این سوال که کادر فنی تیم ملی معتقد است که ملی‌پوشان المپیکی نباید در لیگ برتر بازی کنند و در تورنمنت‌های خارجی شرکت کنند، آیا شما با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: به نظرم اگر بحث اعزام ملی‌پوشان المپیکی به دیدارهای تدارکاتی مطرح است، بهترین گزینه این است که آنها در مسابقات لیگ برتر فعالیت کنند؛ چرا که در لیگ برتر ایران بهترین ها حضور دارند و آنها می‌توانند با مبارزه در لیگ به اوج آمادگی برسند، اما اگر بحث این است که آنها اصلا تا المپیک برزیل مبارزه نکنند پس بهتر است در تورنمنت های دیگر نیز شرکت نکنند.

کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما باید دو موضوع را در نظر بگیریم. ابتدا اینکه عدم حضور ملی‌پوشان المپیکی در لیگ برتر باعث می‌شود آنها منبع در آمد خود را از دست بدهند و با اعزام آنها به مسابقات برون مرزی فدراسیون باید هزینه زیادی را صرف کند، اما اگر ملی پوشان در لیگ برتر فعالیت کنند از لحاظ مالی تأمین می‌شوند و فدراسیون هم نیاز نیست هزینه اعزام را پرداخت کند و  آن هزینه‌ها را برای بهبودی تکواند در جاهای دیگر خرج می‌کنند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/38ZZ5Y


ویدیو مرتبط :
تمرین امروز پرسپولیس با کادر فنی جدید