در اولین اکران «قشنگ و فرنگ» چه گذشت؟


با نمایش فیلم «قشنگ و فرنگ» ساخته وحید موساییان بازار جشنواره جهانی فجر رسما کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا، این فیلم نخستین اثری بود که صبح چهارشنبه اول اردیبهشت‌ماه در پردیس «چارسو» به نمایش درآمد.

دقایقی پیش از شروع نمایش فیلم؛ رضا کیانیان رئیس کاخ جشنواره و یکی از بازیگران این اثر سینمایی در سخنان کوتاهی گفت: فیلم‌هایی که در این جشنواره نمایش داده می‌شوند، اولین اکران خود را پشت سر می‌گذارند و جشنواره فجر افتخار می‌کند که این دوستان فیلم‌شان را به ما داده‌اند تا آن را در جشنواره نمایش دهیم.

وی با اشاره به حضور وحید موساییان نویسنده و کارگردان و منظر لشکری و سحر آربین دو تن از بازیگران این فیلم که در جلسه نمایش آن حضور داشتند، افزود: کارگردان و دو تن از بازیگران فیلم در این نمایش حضور دارند و دست بر قضا من هم که در جشنواره مسئولیتی دارم، در این فیلم هم بازی کرده‌ام و خیلی خوشحالم که آن را معرفی می‌کنم.

به گزارش ایسنا، در این اکران سیدرضا میرکریمی دبیر جشنواره‌ی جهانی فجر نیز حضور داشت.

فیلم سینمایی "قشنگ و فرنگ" در شهرهای تهران ،کیش ،دبی و پاریس فیلمبرداری شده است و تهیه‌کنندگی اجرایی این اثر پر بازیگر و پر لوکیشن به عهده‌ی آزیتا موگویی است.

در خط داستانی این فیلم سینمایی آمده خانه‌ای قشنگ دارد و فرنگ. رویا دارد و واقعیت و عشقی که خانه را سرپا نگه می‌دارد.

بازیگران: رضا کیانیان، افشین هاشمی، سروش صحت، رعنا آزادی‌ور، منظر لشگری، امید روحانی، حسین محب اهری، نورالدین جوادیان، سحر آربین، با هنرمندی لادن مستوفی، بیتا فرهی و با حضور احترام برومند و بازیگر فرانسوی:ژان دامین باربین.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اولین اکران جشنواره فیلم عمار در زاهدان