سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بانک سپه در تدوین برنامه راهبردی همسو با وزارت اقتصاد موفق بوده است


به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مجتبی لشکر بلوکی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی در حوزه مدیریت راهبردی در جلسه ای با حضور اعضاء هیات مدیره و مدیران بانک سپه که به منظور بررسی میزان تحقق اهداف برنامه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد اظهار داشت: تعامل بانک سپه با وزارت امور اقتصادی و دارایی خصوصاً در زمینه تدوین برنامه راهبردی مبتنی بر اهداف تعیین شده در وزارتخانه بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی افزود: بانک سپه را باید یکی از موفق ترین بانک ها در زمینه تدوین برنامه راهبردی مناسب و همسو با برنامه های تدوین شده در وزارت امور اقتصادی و دارایی دانست.

مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: گزارش های ارائه شده همچنین تلاش های صورت گرفته در بانک سپه نوید دهنده آینده درخشان برای این بانک است.

مصطفی خسروی مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در ادامه این جلسه که به منظور بررسی میزان موفقیت بانک در اجرای برنامه های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد با اشاره به بررسی شاخص های متعدد این بانک در جلسات مختلف اظهارداشت: شاخص های بانک سپه به خوبی بیانگر آن است که این بانک در سال جاری جزو موفق ترین بانکها بوده است.

وی افزود: در بخش هایی چون صیانت از حقوق شهروندی، بانک سپه از جمله بانک های موفق و پیشرو در سیستم بانکی است.

مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی با اشاره به سند راهبردی بانک سپه و میزان موفقیت و حرکت این بانک در جهت تحقق اهداف تعریف شده از سوی وزارت اموراقتصادی و دارایی گفت: این جدیت و تلاش که در مدیران و کارکنان بانک سپه برای تحقق اهداف برنامه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی دیده می شود قابل تقدیر و تشکر است.

وی تعامل بانک سپه با وزارت امور اقتصادی و دارایی و در مجموع با دولت را به منظور تحقق اهداف کلان اقتصادی بسیار خوب و قابل تقدیر عنوان کرد.

خسروی گفت: وقتی تمام محدودیت ها و موانع پیش روی این بانک همچون تحریم ها را در کنار این همه تلاش و کوشش و موفقیت قرار دهیم متوجه خواهیم شد که چه کار بزرگ و قابل توجهی در بانک سپه صورت گرفته است.

وی افزود: تلاش مدیران و کارکنان بانک سپه خصوصاً در دولت تدبیر و امید صد چندان شده و تمام اهداف این بانک در راستای اهداف کلان دولت بوده است.

آقایی مشاور وزیر امور اقتصادی و دارایی دیگر سخنران این جلسه بود. وی نیز ضمن قدردانی از تلاش های بانک سپه به منظور تحقق اهداف برنامه راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی، این تلاش ها را قابل تقدیر دانست.

انتهای پیام//


ویدیو مرتبط :
تدوین برنامه راهبردی صنعت