سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عنوان DC Universe Online برای اکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد


عنوان DC Universe Online برای اکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد

پس از جدایی سازندگان DC Universe Online از سونی و احداث استودیویی مستقل، گمانه زنی هایی مبنی بر انتشار عنوان یاد شده برای کنسول های مایکروسافت شنیده می شد؛ اکنون به نظر می رسد شایعات رنگ و بوی حقیقت به خود گرفتند.

به گفته Daybreak Game، سازنده بازی، دی سی یونیورس آنلاین در بهار سال جاری برای کنسول اکس باکس وان منتشر خواهد شد. این عنوان، که جدال بین ابرقهرمانان و شخصیت های منفی دنیای DC را به تصویر می کشد، برای اولین بار در ژانویه سال 2011 روی پلتفرم های پلی استیشن 3 و پی سی عرضه شد.

چند ماه پس از انتشار دی سی یونیورس آنلاین، سونی تصمیم گرفت که برای جذب قشر بیشتری از گیمرها، بازی را به صورت Free To Play [رایگان با پرداخت درون برنامه ای] در بیاورد. در سال 2013 نیز شاهد انتشار دی سی یونیورس آنلاین برای کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 بودیم.

Daybreak Game که در ابتدا با نام Sony Online Entertainment شناخته می شد سال 1998 تاسیس گردید. در اوایل سال گذشته، سونی این استودیو را به یک شرکت سرمایه گذاری با نام Columbus Nova فروخت. از جمله عناوین موفق استودیوی مورد بحث می توان به EverQuest و PlanetSide اشاره کرد.

منبع: VG247

برچسب‌ها:استودیوی Daybreak Gameاکس باکس وانبازی DC Universe Online

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
سازگاری اکس باکس وان با بازی های اکس باکس 360