گردشگری


2 دقیقه پیش

بازگشایی اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ نیاوران

به مناسبت روز جهانی موزه اتاق لباس های محمدرضا پهلوی در کاخ اختصاصی نیاوران بازگشایی می شود.به گزارش روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران این اتاق پس از یک دوره تعمیرات ...
2 دقیقه پیش

سه اثر جهانی در خوزستان بدون زیرساخت گردشگری

خوزستان سه اثر ثبت جهانی دارد. چغازنبیل؛ شهر تاریخی شوش و سازه های آبی شوشتر اما برای هیچ کدام از این میراث جهانی زیرساخت های گردشگری مناسبی تدارک دیده نشده است.استان ...



نمایشگاه صنایع دستی و سوغات سیستان در زابل برپا شد


نمایشگاه صنایع دستی و سوغات سیستان روز دوشنبه در محل دایمی نمایشگاه ها در زابل راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا؛ رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زابل در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه دارای 16 غرفه شامل سوزن دوزی، سکه دوزی، البسه محلی، تیکه دوزی، کشک، آچار، بورک، لندو و دیگر صنایع دستی و سوغات سیستان است.

علیرضا خسروی اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز تا 22 بهمن همه روزه صبح و عصر آماده بازدید علاقمندان به صنایع دستی سیستان در محل دایمی نمایشگاه ها جنب خانه معلم زابل است.

امام جمعه زابل نیز گفت: صنایع دستی و محصولات فرهنگی ارائه شده در این نمایشگاه آثاری خاص و نشان دهنده فکر و اندیشه بانوان سیستانی هستند به طوری که نمونه این محصولات در جاهای دیگر یافت نمی شود.

امام جمعه زابل عدم بازاریابی و اطلاع رسانی را از مشکلات صنایع دستی سیستان ذکر کرد و گفت: بازاریابی و اطلاع رسانی دقیق از صنایع دستی سیستان سبب می شود این محصولات در کشور و دنیا به خوبی معرفی شود. استفاده از این محصولات از سوی آحاد مردم و دولت سبب حمایت بیشتر از صنعت گران سیستانی می شود.

خبرگزاری دنیای سفر


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه صنایع دستی در کرمانشاه