ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



چشم انداز فدراسیون هندبال ایران قرار گرفتن بین هشت برتر تیم جهان است


به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدابوالحسن مهدوی شامگاه روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی افزود: هندبال كشور پیش از انتخابات وضعیت نامناسبی داشت و جامعه هندبال كشور به نوعی از هم گسیخته و نیازمند ایجاد وحدت، یكدلی و انسجام بود.
وی اظهار كرد: هم اكنون نیز در فدراسیون مشكلاتی داریم كه برای رفع آنها فراهم كردن امكانات سخت افزاری، تغییر در ساختار تشكیلاتی فدراسیون و هیات های استانی، آموزش و تامین نیروهای انسانی مجرب، تدوین برنامه ها و تعامل با رسانه ها در دستور كار قرار دارد.
وی ادامه داد: ترسیم چشم انداز هشت ساله فدراسیون هندبال و ارائه آن به صورت مدون و چاپ كتاب در دستور كار است به طوری كه سال 95 برای فدراسیون هندبال سال آموزش نام گذاری شده است.
مهدوی افزود: امسال برنامه های بسیار مدونی در بحث آموزش مربیان و داوران تدارك دیده ایم و در این راستا جلساتی با روسای فدراسیون های كشورهای آلمان، اسپانیا، آلبانی و لهستان در برگزاری دورهای آموزشی برگزار كرده ایم.
وی گفت: توجه به رده های سنی نونهالان، نوجوانان و شناسایی و شركت 120 هندبالیست دختر در تست های آكادمیك و تشكیل هشت فدراسیون كوچك در مناطق هشتگانه كشور از اهم برنامه های این فدراسیون است.
رئیس هیات هندبال آذربایجان غربی نیز در این جلسه افزود: ایجاد بانك اطلاعاتی، نظم دهی به امور جاری و شناسنامه دار كردن این رشته در استان در اولویت كاری قرار گرفته است.
سهراب عبدالله زاده اظهار كرد: جمع آوری تمامی اطلاعات منابع انسانی و نرم افزاری اعم از تعداد مربیان، ورزشكاران و داوران و فعالیت های انجام شده و نظم دهی به امور جاری هیات از برنامه هایی است كه به زودی آغاز می شود.
وی ادامه داد: امسال با حمایت باشگاه شهرداری ارومیه تیمی را به لیگ دسته یك كشور فرستادیم كه موفق به كسب مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یك كشور و صعود به لیگ برتر ایران شد.
وی توجه به هندبال رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در هر دو بخش دختران و پسران را گامی به سوی پشتوانه سازی و تربیت بازیكن برای آینده عنوان كرد.
به گزارش ایرنا، در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیات هندبال آذربایجان غربی كه با حضور 14 عضو برگزار شد، سهراب عبدالله زاده تنها كاندیدای این مجمع با اخذ 13 رای موافق و یك رای ممتنع به مدت چهارسال به ریاست این هیات انتخاب شد.
7126/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حواشی جدید تیم ملی هندبال با استعفای رییس فدراسیون