سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



طبیعی ترین جلا دهنده های پوست


طبیعی ترین جلا دهنده های پوستخراسان/ اگر می خواهید پوستی شفاف و روشن تر از قبل داشته باشید، با اتخاذ این روش های طبیعی برای زیباتر شدن خود قدم بردارید.
روغن بادام شیرین
پودر جوانه گندم، عسل و روغن بادام شیرین را ترکیب کنید (از هرکدام یک قاشق غذاخوری) تا مخلوطی شکلاتی‌مانند به دست آید. این ترکیب را دو تا سه ساعت روی پوست خود بزنید و منتظر تاثیر شفاف‌کنندگی آن روی پوست خود باشید.
عسل و توت‌فرنگی
چهار تا پنج توت‌فرنگی را له و با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و روی پوست خود بمالید. حتما تاثیر شفاف‌کنندگی توت‌فرنگی و عسل را مشاهده خواهید کرد.
میوه و سبزی
به‌طور کلی خوردن بیشتر میوه‌ها و سبزی ها سبب شفافیت و زیبایی پوست می‌شود. با این حال مصرف برخی از میوه‌ها و سبزی ها می‌تواند تأثیر بسیار بیشتری داشته باشد. به گزارش قدس آنلاین میوه‌هایی مثل انجیر، هندوانه، سیب قرمز، انواع مرکبات، گیلاس و آلبالو، انار و گلابی به‌طور موثری می‌تواند سبب زیبایی و شفافیت پوست شود.
بخور دادن
گل ختمی، گل پنیرک و گشنیز را به مقدار مساوی و به میزان یک قاشق غذاخوری با یک لیوان آب بجوشانید و ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت بخور دهید. با این کار کمک بزرگی به شفافیت پوست‌تان کرده‌اید.
دم کرده جعفری و آبلیمو
یک قاشق غذاخوری جعفری را با یک لیوان آب بجوشانید. سپس با مقداری آبلیمو مخلوط و به صورت ناشتا مصرف کنید. پس از مدتی با مصرف این دم کرده اثر ضدلک و شفاف‌کنندگی آن را مشاهده خواهید کرد.(با مشورت پزشک)
پیاز و آبلیمو
آب پیاز همراه با آبلیمو می‌تواند ماسک مناسبی برای پوستتان باشد. این ترکیب را به پوستتان بمالید و از بوی بد آن نترسید که علاج تیرگی و کدر بودن پوستتان است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
جلا دادن پوست(طب اسلامی)