سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل مشکل نمایش درصد باتری آی‌فون 6 را حل می‌کند


اپل مشکل نمایش درصد باتری آی‌فون 6 را حل می‌کندآی تی رسان/ ظاهرا عده‌ای هنگام مسافرت متوجه شده‌اند که هنگام تغییر منطقه زمانی به صورت خودکار یا دستی، نمایشگر درصد باتری iPhone 6 یا iPhone 6 Plus به‌روزرسانی نمی‌گردد.

در اطلاعیه منتشر شده در صفحه پشتیبانی این شرکت، اپل وجود این باگ را تایید کرده‌ است و راه‌حلی برای رفع موقت این مشکل تا زمان برطرف شدن کامل آن، ارائه نموده‌ است.
درحال حاضر، بهترین راه، راه‌اندازی مجدد دستگاه است و سپس می‌بایست به مسیر Settings – General – Date &Time رفته و آن را روی Set Automatically تنظیم نمایید. اپل اذعان داشته که این راه حل مشکل را برای همیشه ازبین نخواهد برد و درصورت گیرکردن مجدد درصد باتری، می‌بایست با شرکت‌های پشتیبانی تماس بگیرید.
اپل هنوز چارچوب زمانی برای حل این مشکل ارائه نکرده است و صرفا بیان کرده که درحال تحقیق برای یافتن علت و راه‌حل آن است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: آی تی رسان


ویدیو مرتبط :
نحوه حل مشكل صفحه نمایش اپل آی فون