سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایجاد یک برند بیمارستانی برای رقابت با بیمارستان میلاد/ مراجعه روزانه 6 هزار نفر به میلاد


سیدتقی نوربخش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره عملکرد بیمارستان میلاد اظهار داشت: این بیمارستان خدمات زیادی بزرگی را ارائه می‌دهد و روزانه 6 هزار نفر مراجعه‌کننده دارد.

وی ادامه داد: طبیعتاً امکان اینکه همه خدمات درمانی در بیمارستان‌های ملکی تأمین اجتماعی ارائه شود وجود ندارد.

نوربخش افزود: در قالب سیستم ارجاع داخلی که رأس آن بیمارستان میلاد است خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی به بیماران و بیمه‌شدگان ارائه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیمارستان میلاد 1200 تختخوابی است، گفت: برند میلاد در سراسر کشور ایجاد می‌شود و هم اکنون دو بیمارستان میلاد در کرمان و بیرجند افتتاح شده است و دو بیمارستان دیگر نیز در ایلام و اهواز افتتاح خواهد شد که خدمات گسترده تخصصی را به بیمه‌شدگان ارائه می‌دهد.

وی گفت: ارائه خدمات به بیمه‌شدگان در این بیمارستان 100درصد رایگان است و از بیمارستان میلاد تهران مشاوره پزشکی و اعزام پزشک انجام می‌شود.

نوربخش خبر داد: برند دیگری برای رقابت با بیمارستان‌های میلاد ایجاد خواهد شد تا سطح کیفیت خدمات نیز افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه این بیمارستان بهترین اتاق عمل‌ها را دارد و جزء استریل‌ترین بیمارستان‌های کشور محسوب می‌شود که قابل مقایسه با بهترین بیمارستان‌های کشور است.

وی خاطر نشان کرد: ساخت بیمارستان 600 تختخوابی فیاض‌بخش پس از 15 سال توقیف با سرعت به پیش می‌رود و بیمارستان فوق‌تخصصی زنان هدایت نیز در حال ساخت است.

نوربخش یادآور شد: بیمارستان آیت‌الله کاشانی در جنوب تهران نیز افتتاح شد و هم اکنون نیز بیمارستان‌های معیری و شهید لواسانی نیز در اولویت بازسازی قرار خواهند داشت.

به گفته نوربخش 3 بیمارستان دیگر نیز در سراسر کشور امسال افتتاح می‌شود تا دیگر کمتر شاهد ارجاع بیمار از سایر شهرستان‌ها به تهران باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جراح برتر بیمارستان میلاد