سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بمب رسانه‌ای پیاده‌روی اربعین در شبکه‌های اجتماعی


به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در ایام اربعین در کنار عموم مردم، افراد شاغل در صنوف گوناگون به سفر کربلا می‌شتابند تا از این قافله عظیم جا نمانند.

پیاده‌روی نجف تا کربلا در ایام اربعین سوژه‌های نابی دارد که برای همه زائران قابل توجه است و برای اصحاب رسانه اهمیت بیشتری دارد.

برای عکاسان و فیلمبرداران که در قاب تصویر این سوژه‌های ناب را به دنیا مخابره کنند، برای نویسندگان که بتوانند این شور عظیم از قلم خود روی کاغذ جاری سازند و برای دیگر هنرمندان و اصحاب رسانه دارای اهمیت است.

از این رو یک جنبش دانشجویی-رسانه‌ای شامل 40 نفر از دانشجویانی که در رسانه نیز فعالیت می‌کنند در ایام اربعین حسینی به عتبات عالیات سفر کرده‌اند و سعی دارند تا گوشه‌ای از شور و حال پیاده روی اربعین و حرکت عظیم مردمی را به جهانیان مخابره کنند.

در این گروه دانشجویی عکاس، مستندساز، نویسنده و خبرنگار حضور دارند که از آغاز مراسم پیاده‌روی نجف تا کربلا تا فردای روز اربعین در عراق به فعالیت رسانه ای مشغول خواهند بود.

این گروه رسانه‌ای به جز پایگاه اطلاع‌رسانی خود، در تمام صفحات اجتماعی فعال در جهان صفحه‌ای را ایجاد کرده‌اند و به صورت آنلاین از عراق، تصاویر خود را برای بازدید جهانیان ارسال می‌کنند.

صفحات این جنبش دانشجویی-رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی عبارتند از:

کانال تلگرام: https://telegram.me/arbaeen_pix

اینستاگرام: Instagram.com/arbaeenpix

فیسبوک: fb.com/Arbaeenpix

توئیتر: twitter.com/arbaeenpix

گوگل پلاس: plus.google.com/+Arbaeenpixel

نشانی پایگاه اینترنتی: www.arbaeenpix.com

نشانی آدرس الکترونیکی: [email protected]

همچنین مردم می‌توانند تصاویر خود را با هشتگ arbaeenpix منتشر کنند تا در این صفحات به بازدید عموم در بیاید و یا می‌توانند تصاویر خود را به آدرس الکترونیکی این جنبش بفرستند تا در صفحات شبکه های اجتماعی منتشر شود.

قرار است برترین تصاویر در نمایشگاهی پس از پایان مراسم اربعین به نمایش دربیاید.

انتهای پیام/

http://fna.ir/E137SY


ویدیو مرتبط :
دستگیری تروریست بمب گذار در پیاده روی روز اربعین