بهترین درمان پوست چرب با بخور نخورهای خانگی


درمان پوست چرب با نخوردن مواد غذایی مضر برای و خوردن مواد غذایی مفید برای پوست چرب

درمان پوست چرب صورت و بدن شامل شاخه های مختلفی می شود .افرادی که جنس پوستشان چرب است می دانند که مراقبت از این جنس پوست برای جلوکیری از پیری و چروک شدن پوست چقدر اهمیت دارد. از مهم ترین و اصلی ترین دلایل چرب شدن پوست صورت و بدن می توان به تغذیه اشاره کرد چرا که رابطه مستقیم مواد غذایی و خرواکی های مصرفی بر سلامت و زیبایی پوست امری ثابت شده است پس برای حفظ تعادل در فعالیت غدد چربی پوست باید شرایط را برای آنها فراهم کرد که یکی از این شرایط همانطور که گفته شد استفاده و مصرف مواد غذایی و خوراکی های مفید برای پوست چرب و کاهش یا حذف مواد غذایی و خوراکی های مضر برای پوست چرب است.

 پوست چرب ، درمان پوست چرب و جوش دار ، درمان چربی پوست با طب سنتی

مواد غذایی مفید و مضر برای درمان خانگی پوست چربمواد غذایی مفید برای درمان پوست چرب:

برای درمان پوست چرب به خصوص چرب شدن پوست صورت این چند ماده غذایی پرخاصیت و مفید را در برنامه غذاییتان قرار دهید.

1- فیبر:

وجود فیبر برای جذب مواد مغذی در بدن لازم است. برای تامین فیبر کافی می توانید از نان های قهوه ای رنگ - جو و مرکبات مصرف کنید تا طراوت و شادابی پوست شما حفظ شود.

2-آب:

آب ، درمان چربی پوست با طب سنتی ، درمان پوست چرب تغذیه

توصیه به نوشیدن آب برای درمان پوست چرب

باز هم توصیه به مصرف مایه حیات که یکی از ملزومات حفظ سلامت و جوانی پوست است. نوشیدن مرتب و مداوم آب در طول روز موجب هیدراته شدن بدن شما می شود و احساس تازگی را بر تمام سلول های پوستی شما ظاهر می سازد و به دلیل خاصیت پاکسازی بدن از سموم ، آب برای افراد دارای پوست چرب عالی است.

 3-خیار:

خیار 95 درصد آب دارد و یک آنتی اکسیدان طبیعی قوی به شمار می رود. با مصرف به اندازه این میوه جوان کننده پوست می توانید ترشح چربی پوست را به تعادل برسانید و از ظاهر شدن چربی روی پوست جلوگیری کنید.

 4- گریپ فروت:

میوه ی گریپ فروت منبع غنی فیبر و ویتامین سی است . این مواد برای دفع گر گرفتگی و سموم بدن موثر و حیاتی هستند. نوشیدن آب گریپ فروت البته بدون شکر برای درمان چربی پوست و حفظ زیبایی پوست چرب توصیه می شود.

 5- مواد غذایی حاوی امگا 3:

این دسته از مواد غذایی به عنوان دسته ای از مواد غذایی ضد التهاب شناخته شده اند. با مصرف میوه آواکادو - سویا - مغزها و آجیل های بدون نمک - ماهی سالمون و ماهی تن به میزان کافی از این ماده در بدن خود بهره ببرید.

مواد غذایی و خوراکی های مضر برای درمان پوست چرب:

پوست چربها این مواد غذایی را نخورند:

1- لبنیات پرچرب:

تعجب نکنید ولی باور داشته باشید که لبنیات پرچرب تاثیرات مخرب بسیاری روی پوست شما خواهند داشت. بهتر است این دسته از مواد غذایی را از برنامه غذایی خود حذف کرده و مصرف شیرهای کم چرب و سبزیجات سبز برگ را برای جذب کلسیم جایگزین کنید.

 2- شکرهای مصنوعی:

مصرف شکرهای مصنوعی و خوردنی های شیرین با ایجاد اختلال عملکرد هورمون ها موجب ترشح و تولید بیشتر چربی به خصوی روی پوست می شود.

 3- گوشت های چرب:

گوشت قرمز ، درمان پوست چرب تغذیه ، تغذیه پوست چرب

گوشت قرمز و گوشت های چرب برای درمان پوست چرب مضر هستند

گوشت قرمز و چرب مانند بره، گوشت خوک ، ژامبون و گوشت گاو غنی از چربی اشباع هستند. این چربی ها تاثیر بر چربی های مرتبط با پوست شما پوست شما دارند . سعی کنید برای محدود کردن و یا کاهش چربی پوست بایستی مصرف این دسته از مواد غذایی را محدود کنید.

 4-غذاهای پرنمک:

همانقدر که شکرها در چرب شدن پوست تاثیر دارند و عاملی بر تسریع پیری و افتادگی آن هستند ، نمک ها هم جزو مواد غذایی و خوردنی های مضر برای جوانی و زیبایی پوست چرب هستند.

 5- آرد های غنی شده:

غلات تهیه شده از آردهای غنی منجر به تولید روغن اضافی و ظهور چربی بر روی پوست می شوند. موادغذایی که از آردهای غنی شده تهیه می شوند ماکارونی وبرخی از نان ها هستند که مصرف این دسته از مواد غذایی برای افرادی که پوست چرب دارند توصیه نمی شود.


ویدیو مرتبط :
قرص کبد چرب روناکارا 5040 برای درمان گیاهی کبد چرب و سیروز کبدی