ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



باشگاه استقلال ارسال نامه برای جذب ارسلان مطهری را تکذیب کرد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی چند روز گذشته شایعات زیادی پیرامون درخواست باشگاه استقلال برای جذب ارسلان مطهری مهاجم نفت تهران مطرح شد اما مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را تکذیب کردند.

علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه آیا باشگاه استقلال درخواستی برای جذب ارسلان مطهری داشته است، یا خیر؟ گفت: اولا که هنوز بازی‌ها تمام نشده که بخواهیم در مورد نیم‌فصل صحبت کنیم. ثانیا مظلومی نام هیچ بازیکنی را تا به امروز به ما برای جذب اعلام نکرده است.

وی افزود: اینکه می‌گویند باشگاه استقلال برای ارسلان مطهری نامه‌ای به باشگاه نفت زده را از زبان شما می‌شنوم و این موضوع از نظر ما صحت ندارد.

به گزارش فارس، ارسلان مطهری به همراه دو ملی‌پوش دیگر تیم نفت تهران امروز برای پیوستن به اردوی تیم ملی امید راهی ترکیه خواهند شد.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/QBI3LD


ویدیو مرتبط :
‫آخرین وضعیت ارسلان مطهری از زبان پدرش‬‎