سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تفنگداران آمریکایی تخلیه اطلاعاتی می‌شوند/ ورودشان برای کارهای اطلاعاتی باشد، اقدامات دیگری صورت می‌گیرد


 سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم،  در خصوص آخرین وضعیت توقیف دو شناور آمریکایی و بازداشت 10 ملوان تبعه این کشور توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: همانطور که در اطلاعیه سپاه اعلام شد این اتفاق روز گذشته رخ داده و شناورهای آمریکایی وارد حریم آبهای ایران شده بودند.

وی افزود: پس از نقض حریم دریایی ایران نیروی دریایی سپاه با اقتدار وارد عمل شده و اخطار لازم را به شناورهای آمریکایی داده شد و آنها به این هشدارها تمکین کردند. 

سخنگوی سپاه پاسداران  با بیان این مطلب که هیچ درگیری در منطقه خلیج فارس رخ نداده و آنها به اخطار سپاه تمکین کردند، اظهار داشت: پس از بازرسی شناورهای آمریکایی مشخص شد که آنها علاوه بر تجهیزات فنی، سلاح‌های سبک و نیمه سنگین نیز به همراه خود داشته‌اند. 

سردار شریف در پاسخ به موضع‌گیری مقام‌های آمریکایی مبنی بر آزاد کردن فوری ملوانان بازداشت شده، گفت: قطعا ایران بر سر منافع ملی ایران با کسی شوخی نداشته و تسامهی نیز نخواهد کرد؛ آنها مطئمن باشند که برخورد ما بر اساس رأفت اسلامی خواهد بود و این چیزهایی که درباره آزادی فوری آنها مطرح می‌شود گمانه‌زنی است و من، آنرا نه تایید می‌کنم و نه تکذیب می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا پس از انجام تحقیقات، اگر مشخص شود که کار آنها عمدی نبوده برخورد دیگری صورت خواهد گرفت اما اگر در تخلیه اطلاعاتی و گفت‌وگو با آنها مشخص شود که ورود آنها به منزله انجام کارهای اطلاعاتی و کارهای بی‌ربط بوده است، قطعا مسئولان مربوطه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تخلیه اطلاعاتی