ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ارسال دعوت‌نامه به ازبکستان برای برگزاری بازی دوستانه


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: قرار است امروز دعوتنامه ای را برای ازبکستان ارسال کنیم تا در شهریورماه و پیش از بازی های جام جهانی کلمبیا میزبان این تیم باشیم و چند دیدار تدارکاتی برگزار کنیم. همچنین قرار است تا با برزیل و تایلند نیز بازی های دوستانه ای برگزار کنیم که هنوز اعلام رسمی و موافقت نهایی از تیم های فوق به دستمان نرسیده است.

وی افزود: تیم ملی ازبکستان پنجم شهریورماه به ایران سفر می کند و در روزهای هفتم و هشتم شهریور با تیم ملی به رقابت می پردازد.

ترابیان در پایان گفت: نشستی را با سید رضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال برگزار کرده و درباره حضور تیم های فوق به بحث و بررسی پرداختیم. قرار شد تا در هفته جاری نیز نشستی را با کادر فنی تیم ملی داشته باشیم و در نهایت تصمیمات نهایی را در خصوص برنامه های این تیم تا پیش از رقابت های جام جهانی کلمبیا بگیریم.

انتهای پیام/ر
 


ویدیو مرتبط :
نحوه ارسال دعوت نامه