سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ لپ‌تاپ حرفه‌ای‌ها!؛ با V Nitro Black Edition ایسر بیشتر آشنا شویم


نگاه نزدیک/ لپ‌تاپ حرفه‌ای‌ها!؛ با V Nitro Black Edition ایسر بیشتر آشنا شویم

کمپانی ایسر با معرفی دو سری Predator و Nitro نوت‌بوک‌های قدرتمند و یا اصطلاحاً HIGH-END خود را طبقه‌بندی کرده و به طور جدی پا به حوزه نوت‌بوک‌های رده بالا با سخت‌افزار های مدرن گذاشت. مدل‌های سری Nitro از نظر ظاهری نسبتا ساده طراحی شده و زرق و برق نوت‌بوک‌های گیمینگ Predator را ندارند اما از نظر سخت‌افزاری دست کمی از آنها ندارند.

فارنت/ کمپانی ایسر با معرفی دو سری Predator و Nitro نوت‌بوک‌های قدرتمند و یا اصطلاحاً HIGH-END خود را طبقه‌بندی کرده و به طور جدی پا به حوزه نوت‌بوک‌های رده بالا با سخت‌افزار های مدرن گذاشت. مدل‌های سری Nitro از نظر ظاهری نسبتا ساده طراحی شده و زرق و برق نوت‌بوک‌های گیمینگ Predator را ندارند اما از نظر سخت‌افزاری دست کمی از آنها ندارند.

نوت‌بوک V Nitro Black Edition یک لپ‌تاپ 6/15 اینچی فول اچ‌دی دارای نمایشگر مات IPS بوده که موجب کاهش بازتاب نور شده و در نتیجه تصویر به نمایش درآمده حتی در شرایط پرنور نیز از وضوح مناسبی برخوردار است. رهبری و هدایت Black Edition بر دوش پردازنده پر قدرت i7 6700HQ core از نسل جدید پردازنده‌های اینتل است.

این پردازنده دارای ۶ مگابایت حافظه cache بوده و با فرکانس 6/2 الی 5/3 گیگاهرتز به پردازش اطلاعات کاربر می‌پردازد. چنین پردازنده‌ای علاوه بر اینکه کارهای روزمره مثل تماشای فیلم، گوش دادن به موسیقی و وبگردی را به راحتی انجام می‏‌دهد، از پس طراحی و محاسبات سنگین مهندسی نیز بر‏می‏‌آید.

در بخش گرافیک نوت‌بوک، پردازنده نسل نهم Nvidia مدل GTX960 به همراه ۴ گیگابایت حافظه اختصاصی برای آن در نظر گرفته شده و نوت‌بوک را برای تدوین فیلم و عکس، کارهای گرافیکی و اجرای روان بازی‌های با گرافیک بالا مناسب ساخته است.

برای حافظه ذخیره‏‌سازی علاوه بر حافظه ۱ ترابایتی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته شده است. به لطف ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 از نظر حافظه رم کمبودی حس نخواهد شد. از آنجایی که طراحی و ابعاد خانواده Nitro بر پایه اولترابوک‌ها بنا شده، ایسر با خارج کردن درایو ODD سعی در کاهش قطر نوت‌بوک داشته و با تعبیه سیستم فن‌های دوگانه، تهویه مناسبی برای این دستگاه فراهم نموده است.

ویندوز ۱۰، 3 عدد پورت USB 3.1، بلوتوث، اتصال بی سیم AC، WiFi مجهز به دو آنتن، پشتیبانی از سامانه چند لمسی پد، باتری ۳ سلولی و کیبورد جزیره ای با نور پس‏‌زمینه(Back light) از جمله ویژگی‌های این نوت‌بوک کم‌نظیر است. نوت‏بوک ایسر مدل V Nitro Black Editionدر حال حاضر با دو سال گارانتی سازگار ارقام در بازار های کشور عرضه می‌گردد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تست گرافیک لپ تاپ ایسر V15 Nitro در FarCry 4