فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



احکامی که ارشاد رسانه‌ای نکرد/ امیرزاده، رضوانی و حسین‌پور حکم گرفتند


به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، اوایل هفته گذشته با امضا و صدور حکم از سوی سید عباس صالحی معاون فرهنگی وزیر ارشاد سه تن از افراد شاغل در این معاونت حکم جدیدی دریافت کردند.

بر اساس این گزارش، همایون امیرزاده که پیش از این مشاور علمی و فرهنگی بود به عنوان مشاور اجرایی، داریوش رضوانی که پس از دوران بهمن دری به عنوان مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن وزارت ارشاد منصوب شده بود به عنوان مشاور فرهنگی و نیکنام حسین‌پور به عنوان مشاور توسعه منابع منصوب شدند.

این احکام و ابلاغ‌ها بر خلاف سایر ابلاغ‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه‌ای نشد و ظاهرا معاونت فرهنگی تمایلی به اطلاع رسانی در این زمینه نداشت، این در حالی است که در اواخر هفته گذشته ایمیلی ناشناس برای برخی از اهالی رسانه با عنوان «دو تن از مشاوران و مدیران بهمن دری به سمت مشاوران صالحی معاون امور فرهنگی بر گزیده شدند» ارسال شده بود. اما اینکه از سوی چه فردی ارسال شده جای سوال است.

در ادامه این ایمیل درج شده بود: داریوش رضوانی مشاور اجرایی آقای بهمن دری بود که پس از رفتن دری همایون امیرزاده از مدیران دیگر آقای دری جانشین ایشان شد. در حکم آقای صالحی برای این دو نفر، داریوش رضوانی به سمت مشاور فرهنگی و همایون امیرزاده به سمت مشاور امور اجرایی معاونت فرهنگی منصوب شده اند.

نکته جالب اینکه پیش از این در ساختار وزارت ارشاد، اداره کل امور اداری بخشنامه‌ای ابلاغ کرده که بر اساس آن سمت و عنوانی تحت عنوان مشاور اجرایی وجود نخواهد داشت.( شرح ماجرا را اینجا بخوانید)

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی از اطلاع رسانی در این راستا امتناع کرده اند این در حالی است که برخی از این افراد مشغول به فعالیت بوده و پیش از این هم با عنوانی دیگر مشاور معاون فرهنگی بوده‌اند.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/IJ2YF5


ویدیو مرتبط :
افراد مسئله داری که از وزارت ارشاد روحانی مجوز گرفتند !