سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



زیبا و دوست داشتنی، اسپیکرهای جدید AMPHION


زیبا و دوست داشتنی، اسپیکرهای جدید AMPHIONمجله سخت افزار/ امروزه نه فقط امکانات اسپیکر و بلندگوها،بلکه ظاهر آنها نیز بسیار مورد توجه کاربران است.از همین رو بسیاری از برندها،به دنبال شیوه های جدید طراحی هستند.از جمله آنها می توان به کمپانی خوش ذوق و فنلاندی AMPHION اشاره کرد.این برند یک خانواده از زیباترین اسپیکرها را روانه بازار کرده است.

AMPHION در سری جدید خود،ظاهری مدرن و رنگ های شاد را در ترکیبی ساده پیاده کرده است.این خانواده محصولات جدیدی از سری هلیوم (Helium) هستند که در ابعاد و رنگ های متنوع معرفی شده اند.این اسپیکرها در 3 کلاس متفاوت عرضه شده و جنس بدنه اکثر آنها از درخت غان یا گردو است.

مدل 520 دارای یک ساب ووفر قدرتمند تر از گذشته،به همراه تیوتر تیتانیوم بوده و امپدانس آن نیز 4 اهم است.فرکانس قابل پشتیبانی آن 40~30000 هرتز عنوان شده است و توان خروجی آن نیز حداکثر 150 وات برای هر اسپیکر کامل است.
حساسیت بلندگوها نیز 90 دسی بل بوده و هر کدام از آنها 16 کیلوگرم وزن دارد.دو بلندگوی میدرنج در آنها وظیفه ایی بیشتر یعنی تولید صدای بیس را نیز بر عهده دارند.این محصولات در 13 رنگ متفاوت عرضه می گردند.

مدل 510 نیز دارای یک میدرنج/ووفر 5.25 اینچی است و 86 دسی بل حساسیت دارد.حداکثر خروجی این مدل نیز برابر با 100 وات است و 7 کیلوگرم وزن دارد.امپدانس هر عدد نیز 8 اهم عنوان شده است و تیوتر تیتانیوم نیز وظیفه تولید فرکانس های بالا را بر عهده دارد.رنج فرکانسی قابل پشتیبانی این محصول نیز 47~30000 هرتز عنوان شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: مجله سخت افزار


ویدیو مرتبط :
عقاب طلایی زیبا و دوست داشتنی