سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف 9 کیلوگرم ماده مخدر شیشه در شرق استان تهران


سرهنگ هادی ثمری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در ورامین، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان قرار گرفت.
وی افزود: با اقدامات تجسسی و اجرای طرح های محسوس و نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر، محل فعالیت اعضای این باند شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و با هماهنگی دستگاه قضایی، سه قاچاقچی شناسایی و در محل اختفای خود دستگیر شدند.
ثمری گفت: در بررسی به عمل آمده از محل اختفای متهمان ، 9 کیلوگرم ماده مخدر شیشه و همچنین یک کیلوگرم تریاک کشف شد.
وی افزود: پرونده متهمان تکمیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به ویژه در خصوص خرید و فروش مواد مخدر، مراتب را با سامانه 110 به اطلاع پلیس برسانند.
فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
تهرام/7254//1348 /1484

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هشدار در مورد ماده مخدر شیشه