سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حمایت ایران از خانواده‌های شهدای انتفاضه خشم اسرائیل را برانگیخت


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، «دانی دانون» سفیر دائم رژیم صهیونیستی در سازمان ملل شب گذشته از بان کی مون دبیرکل این سازمان خواست که اظهارات محمد فتحعلی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان مبنی بر تعهد ایران به حمایتهای مالی از خانواده های شهدای انتفاضه را محکوم کند.

وی در نامه ای خطاب به بان کی مون مدعی شد که ایران به حمایت از تروریسم در همه مناطق جهان ادامه می‌دهد و فلسطینیان را تحریک می‌کند.

انتفاضه جدید قدس علیه جنایتهای رژیم صهیونیستی از اول اکتبر گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

آمارهای مرکز پژوهش‌های اسرائیلی ــ فلسطینی «قدس» نشان می‌دهد که از آغاز انتفاضه قدس تاکنون 184 فلسطینی از جمله 40 کودک به شهادت رسیده‌اند و شهر الخلیل نیز همچنان در صدر شهرهایی قرار دارد که بیشترین شهید را داشته‌اند.

بر اساس این گزارش، استان الخلیل 53 شهید داشته و پس از آن به‌ترتیب قدس اشغالی 41 شهید، نوار غزه 25 شهید، رام‌الله 19 شهید، جنین 19 شهید، نابلس 10 شهید، بیت‌لحم 9 شهید، طولکرم و سلفیت و اراضی اشغالی سال 1948 نیز هر کدام دو شهید و قلقیلیه یک شهید داشته و یک شهید هم عرب تبعه سودان بوده است.

انتهای پیام/ر


ویدیو مرتبط :
جمله العبادی در مورد ایران که خشم آمریکا را برانگیخت