سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عشق به خدمت، عدالت و آزادگی مشخصه یک بسیجی است


حجت السلام علی نعمت زاده روز پنج شنبه درتجمع بزرگ بسیجی های شهرستان مرند، اظهارکرد: فرمان دستور تشکیل بسیج از سوی امام نشان دهنده تدبیر و بصیرت الهی ایشان بود.
وی با بیان اینکه بسیج مختص گروه یا جریان خاصی نسیت، افزود: بسیج سازمانی با جایگاه الهی است که همه ملت از هر طیفی عضو آن هستند.
وی ادامه داد: بسیج درهمه صحنه های امنیتی، اقتصادی، اجتماعی و فتنه ها امتحان خود را پس داده و سربلند شده اما رسالت آن به اتمام نرسیده و تفکرآن امروزه درعراق، سوریه، یمن و لبنان دیده می شود.
حجت الاسلام نعمت زاده، نفوذ را یکی از تهدیدات دشمن دانست و گفت: نفوذ به تشکیلات مختلف همچون بسیج توسط دشمنان از تهدیدات مهمی است که باید مسولان و بسیجی ها در این خصوص بسیارهوشیار باشند.
وی با بیان اینکه آسیب ها و مفاسد اجتماعی نیز می تواند تفکر بسیجی را تهدید کند، اظهارکرد: بسیجی با لباس و شعار نیست و باید تفکر بسیجی درعمل نمایان شود و هدف آن اطاعت از مقام معظم رهبری باشد.
6120/ 1495

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
** صدای پای ماه عشق و آزادگی میاد:((:((:((