ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سازه ورزشگاه تختی نیاز به بازسازی دارد/ احتمال تخریب در صورت بی توجهی


قاسم رسته روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پوسیدگی و تركیدگی انشعاب لوله های آب، فرسودگی كابل های برق، چمن ورزشگاه و ایمن نبودن سازه مجموعه از جملات ایراد های اساسی ورزشگاه تختی است.
وی اظهار كرد: برای بازسازی سازه قدیمی و فرسوده مجموعه ورزشی تختی نیاز است تا مسئولان كشوری و استانی مساعدت لازم را داشته باشند.
مدیر مجموعه ورزشی تختی با تاكید بر ضرورت افزایش كیفیت نور ورزشگاه در سال جاری ، گفت: در حال حاضر میزان نور ورزشگاه تختی هزار لوكس بر ثانیه (شدت روشنایی و كیفیت نور پروژكتورها) است كه با استانداردهای جهانی فاصله دارد.
وی تصریح كرد: میزان استاندارد جهانی نور مجموعه های ورزشی 1200 لوكس بر ثانیه است كه باید اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال به این موضوع اختصاص یابد.
رسته كیفیت بذر و چمن طبیعی مجموعه ورزشی تختی را مطلوب ندانست و اظهار كرد: امسال برای بازسازی چمن ورزشگاه تختی، اعتباراتی در نظر گرفته نشده كه در صددیم با مشاركت بخش خصوصی این كار انجام شود.
وی ادامه داد: برای تعویض چمن ورزشگاه با چند پیمانكار در حال مذاكره هستیم كه با تایید مدیركل ورزش و جوانان استان تهران چمن ورزشگاه تختی نیز تعویض خواهد شد.
رسته به فعالیت پایگاه قهرمانی و استعداد یابی ورزش استان تهران در مجموعه ورزشی تختی اشاره كرد و گفت: در حال حاضر این پایگاه قهرمانی در 41 رشته ورزشی فعال است.
رسته اظهار كرد: بیش از هزار ورزشكار دختر و پسر نوجوان و جوان تهرانی در مجموعه ورزشی استعدادیابی تختی فعالیت می كنند.
ورزشگاه تختی پنجمین ورزشگاه بزرگ كشور است كه سال 1345 در منطقه شرق تهران به بهره برداری رسید.
این ورزشگاه با گنجایش 30 هزار نفر در فصل جاری لیگ برتر فوتبال، میزبان بازی‌های خانگی نفت تهران، راه آهن و تیم‌های رده‌های سنی پایه است.
تهرام/7247//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وضعیت نامناسب ورزشگاه تختی