سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک پیروزی دیگر برای اسنودن؛ پایان شنود گسترده آمریکایی‌ها


یک پیروزی دیگر برای اسنودن؛ پایان شنود گسترده آمریکایی‌ها

امنیت ملی آمریکا از امشب به برنامه شنود گسترده تلفن‌های آمریکایی‌ها خاتمه می‌دهد. برنامه‌ای که نخستین بار توسط ادوارد اسنودن کشف شد و حالا این اقدام NSA بزرگترین تغییر در این سازمان از زمان افشاگری‌های اسنودن است.

آی تی ایران/ امنیت ملی آمریکا از امشب به برنامه شنود گسترده تلفن‌های آمریکایی‌ها خاتمه می‌دهد. برنامه‌ای که نخستین بار توسط ادوارد اسنودن کشف شد و حالا این اقدام NSA بزرگترین تغییر در این سازمان از زمان افشاگری‌های اسنودن است.

بر اساس قانونی که بعد از حملات یازدهم سپتامبر در کنگره آمریکا تصویب شد NSA این اجازه را پیدا کرد که با هدف پیدا کردن حملات تروریستی القاعده به تمام مکالمات انجام شده آمریکایی‌ها دسترسی داشته باشد. زمان اجرای این قانون دیروز به اتمام رسید و بر اساس قانون جدید NSA برای شنود مکالمات تلفنی باید مورد به مورد به اپراتورهای تلفن درخواست دریافت مکالمه بدهد. با این حال قانون جدید هم دسترسی گسترده‌ای به مکالمات ضبط شده مردم به این سازمان می‌دهد.

پایان یافتن این قانون یک پیروزی برای ادوارد اسنودن و طرفدارانش به شمار می‌آید که گفته بود که NSA قدرت بسیار زیادی برای دریافت اطلاعات شهروندان آمریکایی پیدا کرده بود. اسنادی که او از دولتها منتشر کرد باعث شد که بسیاری از کشورها قوانین جاسوسی خود را تغییر دهند .

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
مصاحبه ادوارد اسنودن افشاگر جاسوسی و شنود گسترده NSA امریکا