سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سونی شارژر سریع UCH12 را با فناوری Quick Charge 3.0 معرفی کرد


سونی شارژر سریع UCH12 را با فناوری Quick Charge 3.0 معرفی کردفارنت/ ظاهراً سونی هم قصد دارد فناوری شارژ سریع را مانند سامسونگ و ال‌جی به گوشی‌های خود بیاورد. شارژر جدید UCH12 این شرکت با فناوری‌های Quick Charge 3.0 کوالکام و Pump Express+ 2.0 مدیاتک قادر است با 10 دقیقه شارژ انرژی لازم برای 5.5 ساعت استفاده را فراهم کند.

شارژر جدید سونی با تمامی گوشی‌های مجهز به فناوری شارژ سریع کوالکام یا مدیاتک سازگار است و یک سر آن USB استاندارد و سر دیگر آن microUSB تعبیه شده است. فناوری Quick Charge 3.0 ظاهراً نسبت به نسل قبلی 5 درصد بهینه‌تر بوده و از فناوری هوشمند ولتاژ بهینه INOV برای تنظیم خودکار ولتاژ خروجی بین 3.6 تا 12 ولت استفاده می‌کند. فناوری Pump Express مدیاتک نیز که بیشتر توسط گوشی‌های چینی پیشتیبانی می‌شود قادر است تنها در 30 دقیقه گوشی را 75 درصد شارژ کند.

از این شارژر سونی می‌توانید بر روی جی 5 ال‌جی یا گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 سامسونگ نیز استفاده کنید اما اگر قصد استفاده آن بر روی اکسپریاها را دارید خوب است بدانید فعلاً تنها سری Xperia X سونی از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. ابعاد این شارژر 39 در 22 در 55 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز 45 گرم است. قیمت و زمان عرضه این شارژر هنوز مشخص نیست و همچنین نمی‌دانیم آیا سونی در جعبه‌های سری Xperia X خود شارژرهای سریع را قرار خواهد داد یا خیر.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارنت


ویدیو مرتبط :
فناوری شارژ سریع Quick Charge 2 کوآلکام