سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راه 60 روستای رزن همچنان بسته است


فتحعلی حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بعلت ریزش برف در روزهای یکشنبه و دوشنبه مسیر یکصد روستای این استان مسدود شده بود که با همت و تلاش راهدارن مسیر 40 روستا بازگشایی شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون مسیر 60 روستای این شهرستان همچنان بسته است که تلاشها برای بازگشایی این مسیرها همچنان ادامه دارد.
فرماندار رزن اضافه کرد: نیروهای راهداری رزن با استفاده از 32 وسیله نقلیه راهداری در حال پاکسازی جاده ها هستند و علاوه بر این از خودروهای بخش خصوصی نیز برای بازگشایی جادهها استفاده شده است.
وی تاکید کرد: از شب گذشته تاکنون هیچ موردی مبنی بر قطعی گاز، برق و آب گزارش نشده است و برخی مواقع مشکلاتی به صورت موردی پیش آمده که رفع شد.
ریزش برف موجب مسدود شدن مسیر همدان ساوه و گردنه اوج شده بود و در این مدت شاهد اسکان 22 هزار مسافر در پایگاههای امداد جاده ای این استان بوده ایم.
طبق اعلام مرکز هواشناسی هوای همدان با پایان بافتن ریزش برف از ظهر دوشنبه، تا پایان هفته جاری به شدت کاهش یافته و موجی از سرما در راه است.
شدت سرما روز سه شنبه مدارس همدان را در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل کرد و کارکانان دولتی و دانشجویان نیز با دو ساعت تاخیر در محل کار و کلاس درس حاضر شدند.
7526/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تعزیه روستای آقچای رزن