سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وبلاگ توریستی الی گشت مرجع اخبار و مقالات دنیای گردشگری [رپورتاژ آگهی]


وبلاگ توریستی الی گشت مرجع اخبار و مقالات دنیای گردشگری [رپورتاژ آگهی]

در طی سال های اخیر اینترنت و صفحات وب نقش مهمی در توسعه و گسترش علم گردشگری در ایران ایفا کرده اند، اما در یک بررسی دقیق متوجه خواهید شد که اکثر مطالب سایت ها و وبلاگ های گردشگری، قدیمی، تکراری و غیر کاربردی هستند و با روند های جدید توسعه علم و صنعت گردشگری فاصله زیادی دارند.

در این راستا شرکت الی گشت به منظور حضور موفق در فضای اینترنت و انتشار دانش به روز گردشگری، اقدام به طراحی و توسعه یک وبلاگ تخصصی گردشگری نموده است.

وبلاگ توریستی الی گشت توسط یک تیم زبده و تحصیل کرده از متخصصان و مشاوران گردشگری، به روز ترین و کاربردی ترین مطالب و مقاله های حوزه صنعت گردشگری را ترجمه، تألیف و گردآوری کرده و در اختیار علاقه مندان به سفر، دانشجویان و اساتید دانشگاه ها، مدیران و فعالان صنعت گردشگری قرار می دهد. مجله تخصصی گردشگری الی گشت قصد دارد در آینده نزدیک خود را به عنوان مهمترین مرجع اخبار و مقالات دنیای گردشگری نیز معرفی کند.

در ادامه با ما همراه باشید.

eligasht1

به طور کلی محتوای مجله توریستی الی گشت از 5 قسمت شامل اخبار، سفر، گردشگری، آموزشی و رسانه ها تشکیل می شود. این مطالب به گونه ای تدوین و سازماندهی شده است که پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مخاطبان از گردشگران کم تجربه گرفته تا متخصصان گردشگری باشد. در ادامه به معرفی این قسمت ها می پردازیم:

اخبار گردشگری

قسمت اخبار گردشگری در وبلاگ توریستی الی گشت از سه بخش “اخبار الی گشت”، “اخبار ایران” و “اخبار جهان” تشکیل شده است. در بخش اخبار الی گشت، در کنار پکیج ها و مسیرهای جدید، نوین ترین خدمات ارائه شده در رزرواسیون شرکت الی گشت به مخاطبان اطلاع رسانی می شود.. بخش اخبار ایران و اخبار جهان نیز رویدادهای مهم گردشگری ایران و جهان را شامل خبرهای خطوط هواپیمایی، هتل های بین المللی، جاذبه های گردشگری مقاصد ایران و جهان، سازمان های بین المللی جهانگردی و هوانوردی پوشش می دهد.

سفر

قسمت سفر در وبلاگ توریستی الی گشت که یکی از مهمترین و پر بازدیدترین بخش های مجله توریستی الی گشت محسوب می شود، شامل بخش های “به کجا سفر کنیم؟”، “آنچه در سفر باید بدانیم” و “فن آوری در سفر” می شود.

بخش “آنچه در سفر باید بدانیم” به هدف بر طرف کردن نیازهای علاقه مندان به مسافرت طراحی شده و پاسخگوی بسیاری از سؤالات گردشگران درباره مقاصد جهانگردی، جاذبه های طبیعی و فرهنگی، مهم ترین مراکز خرید، مکان های تفریحی، برترین هتل های کشورهای توریستی است.

در بخش “آنچه در سفر باید بدانیم” گردشگران و مسافران می توانند به نکات ضروری سفر از جمله ایمنی، سلامت، بهداشت، شیوه های مسافرت و روش و تکنیک های داشتن سفری آسوده، لذت بخش و بی خطر دسترسی داشته باشند. نکات ضروری سفر در این بخش به تفکیک مقاصد توریستی مهم دنیا نیز قابل جستجو هستند. در قسمت “فن آوری سفر” نیز گردشگران می توانند از جدید ترین تکنولوژی ها، ابزارهای الکترونیک، اپلیکیشن های مسافرتی و وبسایت های راهنما و مشاوره سفر مطلع شوند.

گردشگری

قسمت گردشگری در مجله توریستی الی گشت به منظور پاسخگویی به نیازهای مدیران و فعالان سازمان ها و کسب و کارهای گردشگری، همچنین اساتید، محققان و دانشجویان رشته جهانگردی طراحی شده است و شامل بخش های “صنعت گردشگری”، “صنعت هوانوردی” و “صنعت هتلداری” می شود.

در قسمت گردشگری مخاطبان می توانند با اشکال مختلف گردشگری، روندهای جدید بازار سفر، آمار و اطلاعات گردشگری، اطلاعات هتل های بین المللی و زنجیره ای و بزرگ ترین ایرلاین های دنیا آشنا شوند.

آموزشی

قسمت آموزشی در مجله توریستی الی گشت نیز مطالب مورد نیاز مدیران کسب و کارها و سازمان های گردشگری را پوشش می دهد. این قسمت شامل بخش های “مدیریت”، “بازاریابی” و “تجارب موفق” می شود.

مدیرانی که قصد دارند هر نوع کسب و کار مرتبط با صنعت گردشگری شامل شرکت های خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی یا هتل ها و تأسیسات اقامتی را راه اندازی و مدیریت نمایند؛ می توانند از محتوای قسمت آموزشی وبلاگ توریستی الی گشت به عنوان یک مرجع دانش گردشگری استفاده کرده و رهنمودهای آن را در توسعه و موفقیت کسب و کار گردشگری خود به کار گیرند.

رسانه ها

حضور صنعت گردشگری در دنیاز مجازی با عکس، ویدئو و مجلات آنلاین ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین دلیل تبدیل به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه و تبلیغ جاذبه ها، مقاصد و تورهای مسافرتی شده است. قسمت رسانه ها در وبلاگ تخصصی الی گشت شامل بخش های “عکس”، “ویدئو” و “نشریه” می شود. علاقه مندان به سفر می توانند جذاب ترین عکس ها و ویدئو های توریستی را به همراه مجله داخلی شرکت الی گشت در بخش رسانه های وبلاگ الی گشت ملاحظه نمایند.

امید است که با تلاش شبانه روزی تیم متخصصان و مشاوران گردشگری شرکت الی گشت، همچنین نظرات و مقاله های مفید مخاطبان وسیع وبلاگ الی گشت، گامی بلند در جهت گسترش علم جهانگردی و توسعه صنعت گردشگری کشور ایران برداشته شود.

شرکت الی گشت

شرکت الی گشت فعالیت خود را از سال 1379 آغاز نموده است، در این سال ها همیشه رضایت کامل مسافران را مهمترین هدف خود قرار داده و با ارائه خدماتی با کیفیت و نو به مسافران و آژانس های همکار، توانسته در این صنعت پیشرو باشد.

الی گشت با قوی ترین زیر ساخت ها، بالاترین استاندارد ها و کامل ترین شبکه توزیع می کوشد تا همیشه بهترین خدمات را ارائه نماید و توانسته با بکارگیری نظرات سازنده اعضا و برقراری پایه های ارتباطی نوین با اعضا، کارگزاران، خطوط هوایی، راهنمایان و از همه مهمتر یکپارچه شدن با برترین سیستم های رزرواسیون آنلاین هتل و پرواز، در مسیر هدف نهایی خود گام بردارد.

شرکت الی گشت همگام با تحولات جدید در صنعت گردشگری و حرکت شرکت های بین المللی به سمت حضور آنلاین، سایت رزرو آنلاین بلیط هواپیما، هتل و تورهای خارجی را با امکان رزرو آنلاین بیش از200،000 هتل و 900 ایرلاین معتبر بین المللی در12،000 شهر سرتاسر جهان به صورت ریالی فراهم نموده است.

الی گشت این کار را از طریق برقراری ارتباط یکپارچه با برترین سیستم های رزرواسیون بلیط و هتل در جهان (GDS) انجام داده است و آن را به شبکه گسترده خود (که از ارتباط مستقیم با ایرلاین های داخلی و خارجی و هتل های معتبر مسیرهای مطرح توریستی از قبیل: ترکیه، دبی، تایلند، مالزی، چین، هند، مالدیو، آفریقای جنوبی، برزیل، روسیه و … ایجاد شده است) وصل نموده است تا در کنار پروازهای چارتر، هتل های گارانتی و تور های خارجی که در قالب پکیج ارائه می دهد، مشتری بتواند با توجه به نیاز خود، خدمات مختلف سفر را به صورت آنلاین انتخاب نماید.

eligasht3

برچسب‌ها:الی گشترپورتاژ آگهی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
قسمت هایی از رپورتاژ آگهی تعاونی مسکن