ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مجموعه های ورزشی استان تهران برای بیماران خاص و پیوند اعضا تخفیف ویژه ارائه می دهند


قاسم رسته روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح هم اکنون برای نهایی شدن در اختیار مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و رییس سازمان ورزش شهرداری تهران رسیده است.
وی گفت: این هیات برای گروه بیماران خاص آلزایمر، دیابتی، تالاسمی، هموفیلی و پیوند اعضا تخفیف های ویژه و رایگان در استفاده از مجموعه های ورزشی در نظر گرفته است.
رسته گفت: برای پوشش آماری انجمن های مختلف در سطح استان فعال کرده ایم تا بتوانیم لیگ و مسابقات ورزشی را برگزار کنیم.
رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا با اشاره به اینکه در سطح تهران بیش از دومیلیون شهروند بیماری دیابت وجود دارد گفت: چندی پیش همایشی بیماران دیابتی با چهار هزار ورزشکار در بوستان نهج البلاغه برگزار شد.
وی افزود: همچنین در تهران پنج هزار نفر بیمار تالاسمی و هموفیلی و دوهزار نفر پیوند اعضایی وجود دارند که نیاز است با بستر سازی این قشر را به ورزش تشویق کرد.
تهرام/7247//1348

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عیادت استقلالی ها از بیماران پیوند اعضا