ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خطیبی طلب میلیاردی‌اش را به تراکتورسازی بخشید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رسول خطیبی که سال گذشته سرمربی‌گری تیم تراکتورسازی را بر‌عهده داشت در میانه‌های فصل از سوی مدیریت باشگاه از این تیم کنار گذاشته شد.

وی با شکایت از تراکتورسازی می‌توانست مبلغ قرارداد خود را از این باشگاه دریافت کند که همین‌طور هم شد و باشگاه تراکتورسازی می‌بایست مبلغ 2 میلیارد تومان به‌عنوان غرامت به این مربی پرداخت می‌کرد.

اما رسول خطیبی تصمیم جالبی گرفت و با حضور در کمیته استیناف در صورت‌جلسه‌ای از رأی غرامت 2 میلیاردی باشگاه تراکتورسازی در قبال اخراج وی از این باشگاه گذشت و دلیل این اقدام خود را هواداران تراکتورسازی و مشکلات مالی این باشگاه دانست.

کاظم شهریاری در این‌ ارتباط می‌گوید: من پس‌ازاینکه این خبر را شنیدم با یکی از نزدیکان رسول خطیبی صحبت کردم که وی این خبر را تأیید کرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی افزود: البته خود رسول خطیبی نیز این موضوع را از قبل به من اطلاع داده بود و از من خواسته بود تا قطعی شدن آن از رسانه‌ای شدن خبر جلوگیری کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ماجرای جدایی خطیبی از تراکتورسازی