ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کمالوند: سال آینده برای قهرمانی می‌جنگیم/ ابراهیمی بهترین بازیکن ایران است


به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، فراز کمالوند در کنفرانس خبری بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: تیم ما یکی از مدرن‌ترین فوتبال‌های ایران را ارائه می‌دهد اما امروز ما مقابل تیمی بازی کردیم که 11نفره دفاع می‌کند و این کار تیم ما را سخت کرده بود.

وی افزود: گسترش فولاد می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و ما اگر بتوانیم استخوان‌بندی این تیم را برای سال آینده حفظ کنیم خواهیم توانست حتی برای قهرمانی نیز بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: مجموعه تیمی ما مجموعه همدلی است که امروز نیز علی‌رغم نبودن چند بازیکن اصلی خود توانست یک فوتبال زیبا را ارائه بدهد اما از این بابت خوشحالم که هواداران در دیدار امروز استقبالی به‌مراتب بیشتر از دیدارهای گذشته را داشتند.

کمالوند در پاسخ به این سؤال که آیا محمد ابراهیمی از نزدن پنالتی ناراحت بود یا خیر، گفت: من از بیرون زمین به او گفتم که پنالتی را بزند اما خود این بازیکن تمایلی برای زدن پنالتی نشان نداده و درخواست کرد که پیمنتا این ضربه را بزند. من فردی نیستم که به‌خاطر یک اشتباه کل زحمات یک بازیکن را نادیده بگیرم و پنالتی نزدن ابراهیمی در بازی امروز ربطی به پنالتی‌ای که او در بازی مقابل استقلال از دست داد، نداشت.

وی گفت: من با بازیکنانم رابطه عاطفی خوبی دارم و همه با هم رفیق هستیم که امسال نیز توانستیم شخصیت تیمی خوبی بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با درخواست از هواداران برای حمایت از این تیم خاطرنشان کرد: پس از بازی مقابل نفت تهران تیم ما 2 بازی خانگی پشت سر هم دارد که اگر بتوانیم 6 امتیاز از این 2 بازی بگیریم حتی به گرفتن سهمیه آسیایی نیز دل خواهیم بست اما این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که هواداران نیز به استادیوم آمده و از تیم ما حمایت کنند.

کمالوند در مورد تأخیر زمان این دیدار گفت: از سازمان لیگ گلایه دارم چون علیرغم اینکه ما قبول کردیم که بازی ما در روز غیر تعطیل برگزار شود اما سازمان لیگ قبول نکرد که بازی ما فقط با نیم ساعت تأخیر برگزار شود تا شرایط جوی مناسبی بر تبریز حاکم شود.

وی تصریح کرد: همکاری دو طرفه است و اگر سازمان لیگ با ما همکاری نکند ما نیز بعد از این به درخواست‌های آنان جواب منفی خواهیم داد چون با این وضعیت رفاقت‌ها از بین می‌رود. با این حال اگر سازمان لیگ درخواست دیگری از ما داشته باشد ممکن است آن را انجام ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به دیدار فردای 2 تیم تراکتورسازی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: تراکتور عشق من است و من عاشق این تیم هستم و آن را عاشقانه دوست دارم امیدوارم این تیم بتواند در بازی فردا پرسپولیس را شکست دهد.

کمالوند افزود: امیدوارم هواداران فردا تراکتورسازی را تنها نگذارند تا تعداد هواداران تراکتورسازی کمتر از پرسپولیس نباشد. در حال حاضر هدف همه ما موفقیت فوتبال آذربایجان است و هواداران باید از همه تیم‌های آذربایجانی حمایت کنند.

وی با تمجید از بازی خوبی محمد ابراهیمی در دیدار امروز تصریح کرد:‌ محمد ابراهیمی در حال حاضر بهترین فوتبالیست ایران است و بازیکنان دیگر حتی نزدیک به او هم نیستند و اگر در این مقطع زمانی او به تیم ملی دعوت نشود در حق این بازیکن ظلم شده است.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تأکید کرد: ابراهیمی در بلوغ فوتبالی خود قرار دارد و با حفظ این شرایط می‌تواند در تیم‌های اروپایی نیز بازی کند.

کمالوند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا بعد از دقیقه 60 بازیکنانتان میل به گلزنی نداشتند، گفت: متأسفانه بعد از دقیقه 60 بازیکنانم از روی شکم‌ سیری بازی کردند اما در هر صورت خوشحالم که توانسته‌ایم 3 امتیاز شیرین را از این دیدار به دست بیاوریم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وضعیت ایران در 50 سال آینده