ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بادامکی: پاپی هم به بازیکنان ما گفت آن صحنه پنالتی نبود/ پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ شود


حسین بادامکی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تساوی یک بر یک مقابل سپاهان گفت: ما 2 باخت پشت سر هم آورده بودیم و وضعیت‌مان کمی خطرناک شده بود. مقابل تیم خوبی بازی داشتیم و سیستم بازی آنها هم با آمدن استیماچ تغییر کرده بود. بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند، خصوصا در نیمه دوم و نکته مهم این بود که هیچ وقت برای زدن گل مساوی ناامید نشدیم.

او در مورد اینکه آیا تساوی عادلانه بود تاکید کرد: ما می‌توانسیم 2 گل دیگر به سپاهان بزنیم و کفه ترازو به سمت پدیده سنگین‌تر بود. سپاهان هم موقعیت‌های خوبی داشت ولی ما می‌توانستیم برنده این بازی شویم.

بادامکی در خصوص جنجال آخر بازی و اینکه سپاهانی‌ها معتقد بودند برای آنها پنالتی نگرفتند اظهار داشت: آن صحنه پنالتی نبود و کمک‌داور هم جاگیری خوبی داشت.گلر ما در آن صحنه ابتدا توپ را زد و سپس با حسین پاپی برخورد کرد. این بازیکن به بازیکنان ما گفته بود که آن صحنه پنالتی نبود.

کاپیتان پدیده در مورد عملکرد این تیم در نیم‌فصل اول گفت: از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم. از لحاظ فنی و تاکتیکی در اکثر بازی‌ها نمایش خوبی داشتیم و با این بازی شایسته این بودیم که امتیازهای بیشتری بگیریم. البته بدشانسی‌ها و مصدومیت بازیکنان خیلی به ما ضربه زد و امیدوارم در نیم فصل دوم امتیازهای بیشتری بگیریم.

بادامکی در مورد قهرمانی استقلال خوزستان در نیم فصل اول عنوان کرد: آنها تیم خوبی دارند و 14 هفته شکست نخوردند. تیمی که فقط 4 گل می‌خورد قطعا تیم خوبی است و استقلال خوزستان به حقش رسید. در نیم‌فصل دوم نتیجه گرفتن سخت می‌شود و نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان خواهد شد. پرسپولیس تیم خوبی دارد و می‌تواند در لیگ امسال قهرمان شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس کهکشانی(بازیکنان پرسپولیس برای لیگ 91-92)