ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رئال مادرید دست به دامان CAS‌ شد


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس اسپانیا، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اسپانیا اعتراض باشگاه رئال مادرید به حذف‌ شدنش از جام حذفی به دلیل میدان دادن به دنیس چریشف سه اخطاره در بازی برابر کادیس را نپذیرفته است، اما با این حال هیئت مدیره باشگاه رئال قصد دارد از طریق دادگاه داوری در ورزش برای رسیدن به خواسته خود تلاش کند.

کهکشانی‌ها دو هفته پیش در جام حذفی اسپانیا مرتکب اشتباه بچه‌گانه‌ای شدند زمانی که بازیکن روس سه اخطاره‌‌شان را در ترکیب قرار دادند و با وجود پیروزی‌شان از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشته و علاوه بر آن مبلغ شش هزار یورو جریمه نقدی شدند.

بازی برگشت تیم‌های رئال مادرید و کادیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا قرار بود در تاریخ 25 آذر برگزار شود و کهکشانی‌ها حتی در جریان بازی اخیرشان برابر مالمو در لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه هفته جاری برگزار شد، در اسکوربرد ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برای این بازی تبلیغ کردند.

با توجه به فاصله نه چندان زیادی که تا زمان بازی‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا باقی مانده، دادگاه داوری در ورزش قرار است امروز (جمعه) ساعت 12:30 به وقت محلی به اعتراض کهکشانی‌ها رسیدگی کند و در صورتی که فرایند صدور رأی تا روز دوشنبه هفته آینده، ادامه پیدا کند، یک حکم اضطراری صادر خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خالکوبی روی دست راموس، مدافع رئال مادرید