ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عشوری: تراکتورسازی فراتر از فوتبال ایران بازی کرد


سینا عشوری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برد 4 بر صفر تیمش مقابل الجزیره امارات گفت: استارت خوب بازی کردن ما در بازی با سپاهان زده شد و از آن بازی روحیه بسیار خوبی برای بازی با الجزیره گرفتیم. تراکتورسازی در این مسابقه فراتر از فوتبال ایران بازی کرد. الجزیره تیم قابل احترامی است اما ما در این بازی آنقدر خوب بودیم که آنها شکست سنگینی خوردند.

وی در مورد انتخاب سروش رفیعی به عنوان بهترین بازیکن زمین آن هم در حالی که بخیار رحمانی دو گل برای تراکتورسازی به ثمر رساند خاطرنشان کرد: حق سروش بود که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود و بختیار هم می‌توانست چنین عنوانی را به دست بیاورد.

بازیکن تراکتورسازی در مورد شانس صعود این تیم از این گروه اظهار داشت: اگر در بازی با الجزیره که در امارات برگزار می‌شود 3 امتیاز را بگیریم صعودمان قطعی خواهد شد. البته هنوز تا پایان بازی‌ها زمان زیادی باقی مانده و ما در امارات بازی سختی در پیش داریم. اصلا نباید تصور کنیم که کارمان در این بازی آسان است.

عشوری در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی بعد از مدت‌ها در استادیوم تبریز تشویق شد گفت: نمی‌دانم چرا برخی مسائل در گذشته پیش آمد ولی قلعه‌نویی اولین مربی‌ بود که تراکتورسازی را آسیایی کرد. برای هواداران تراکتورسازی نباید اسم مربی یا بازیکن مهم باشد بلکه باید نام تراکتورسازی مهم باشد و همه ما برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنیم.

او در مورد درخشش بازیکنان سرباز تراکتورسازی در این بازی گفت: سربازهای تراکتورسازی همیشه با جان و دل برای این تیم تلاش کردند و قبلا هم به دلیل محرومیت‌هایی که در نظر گرفته شد شرایط سختی داشتند. الان هم اگر در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفتیم، این به خاطر بدشانسی و اشتباهات داوری بوده که در چند بازی به شدت به ما آسیب رساند. مطمئن باشید هیچ یک از سربازهای تراکتورسازی برای این تیم کم نمی‌گذارند.

عشوری در مورد شانس قهرمانی تراکتورسازی در لیگ برتر تأکید کرد: می‌توانیم این اختلاف امتیاز را جبران کنیم و نیاز به دو‌سه برد پشت سر هم داریم. می‌توانیم با به دست آوردن چند برد پیاپی جزو 3 تیم اول باشیم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سپاهان - تراکتورسازی در داربی بزرگان فوتبال ایران