سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دو سال زندان در انتظار منتشرکنندگان اطلاعات شخصی افراد در شبکه مجازی


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)، سرهنگ محسن محمودی رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه بعد از درخواست طلاق از همسرش، وی اقدام به فحاشی و آبروریزی و تهدید و ثبت مطالب رکیک در « تانگو و بی تالک» کرده است، مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از استخراج و جمع آوری شواهد و با اخذ دستور مقام قضایی فرد مذکور به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی افزود: متهم در مواجهه با مستندات پلیس، جرم خود را پذیرفت و انگیزه خود از این کار را درخواست طلاق همسرش اعلام کرد.

سرهنگ محمودی با اعلام اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی راه مناسبی جهت تلافی کردن و بیان مشکلات و اختلافات خانوادگی نیست.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی به ماده 17 قانون جرائم رایانه ای اشاره کرد و افزود: هر کس به وسیله سامانه رایانه‌ای یا مخابراتی، اسراری شخصی را بدون رضایت او منتشر کند، به نحوی که منجر به ضرر و عرفاً موجب هتک حیثیت او شود به حبس از 91 روز تا دو سال و جزای نقدی محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
محافظت از اطلاعات شخصی در فضای مجازی