«ستاره اسکندری»: «نیمه شب اتفاق افتاد» همراه با چاشنی عشق است


«ستاره اسکندری»: «نیمه شب اتفاق افتاد» همراه با چاشنی عشق استفارس/ بازیگر فیلم سینمایی «نیمه شب اتفاق افتاد» گفت: بازی من در نقش «منیر» را دوست دارم و امیدوارم منتقدان و داورن هم به این تفاوت بازی توجه کنند.
ستاره اسکندری بازیگر نقش "منیر"  پیرامون حال و هوای این فیلم سینمایی عنوان کرد: فیلم سینمایی "نیمه شب اتفاق افتاد" با چاشنی عشق همراه است. برای همین هم هست که حال همه ما بعد از دیدن این فیلم خوب است. البته این چاشنی طنز در کنار سرنوشت تلخی که برای یکی از بازیگران این فیلم رقم می خورد در فیلم به چشم مخاطبان می آید.
وی افزود: منیر فیلم "نیمه شب اتفاق افتاد" یک زن عاشقی است که برای نگهداشتن عشق خود می جنگد و مبارزه می کند. این زن از یک فضا و طبقه بسیار دوری نسبت به من ستاره اسکندری می آید که این موضوع برای جالب و جذاب است.
بازیگر نقش "منیر" ادامه داد: فیلمنامه بنیاد یک فیلم است و من بازیگر هم به عنوان چاشنی مطالب و مواردی را به آن اضافه می کنم. بنابراین این تفاوت در نقشی که قرار است بازی کنم را در ابتدای مطالعه فیلمنامه دیدم که تشویق شدم تا در این فیلم حضور پیدا کنم.
اسکندری تصریح کرد: بازی خود در نقش "منیر" در این فیلم را بسار دوست دارم و امیدوارم که منتقدان و داورن هم این تفاوت بازی را مشاهده کرده و متوجه شوند.


منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
‫تیزر جدید نیمه شب اتفاق افتاد‬‎